3

رئیس سازمان فدرال مبارزه با مواد مخدر روسیه به ایران سفر کرد.

  • کد خبر : 2115
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰

ویکتور ایوانف رئیس سازمان فدرال مبارزه با مواد مخدر روسیه به منظور دیدار و گفت‌وگو با همتایان خود درباره مسایل مربوط به مبارزه با قاچاق مواد مخدر به ایران سفر کرد. دستور کار سفر ایوانف به تهران، گفت‌وگو درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه به ویژه در زمینه از بین بردن کانال‌های بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خواهد […]

ویکتور ایوانف رئیس سازمان فدرال مبارزه با مواد مخدر روسیه به منظور دیدار و گفت‌وگو با همتایان خود درباره مسایل مربوط به مبارزه با قاچاق مواد مخدر به ایران سفر کرد.
دستور کار سفر ایوانف به تهران، گفت‌وگو درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه به ویژه در زمینه از بین بردن کانال‌های بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خواهد بود.

رئیس سازمان فدرال مبارزه با مواد مخدر روسیه قرار است درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در امور تبادل اطلاعات و مسائل مرتبط با سیاست گذاری مبارزه با قاچاق مواد مخدر با همکاران ایرانی خود تبادل نظر کند.

علاوه بر نشست‌های دوجانبه، شرکت در اجلاس اجرایی گروه پنج مبارزه با مواد مخدر مرکب از کشورهای ساحلی خزر ایران، آذربایجان، ترکمنستان، قزاقستان و روسیه، بخش دیگری از سفر این مقام روس به تهران است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2115

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر