2

خداحافظی یک ستاره استقلالی دیگر

  • کد خبر : 221992
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

ستاره تیم استقلال خوزستان جدایی اش از این تیم را رسما اعلام کرد.

 استقلال خوزستان که در لیگ پانزدهم قهرمان شد در لیگ شانزدهم با مشکلات مالی عدیده مواجه شد و سرمربی و بسیاری از ستاره هایش را از دست داد.

به گزارش نامه نیوز، در اواسط لیگ رحیم زهیوی ستاره این تیم نیز به لیگ ستارگان قطر رفت تا روند خروج ستاره ها ادامه داشته باشد.
با پایان لیگ و اتمام کار درخشان استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا بحث خروج دوباره سرمربی و بازیکنان مطرح این تیم به میان آمده است.
گفته می شود که پورموسوی سرمربی فولاد خواهد شد و حسن بیت سعید نیز به تیمی مطرح می پیوندد که حالا مهاجم سرشناس آبی ها با انتشار متن زیر جدایی اش را تایید کرده است:
«نمی دانم از کجا شروع کنم؛ از سختی هایی که کشیدیم یا از تعصب بچه های استقلال خوزستان؛ از حمایت هوادارانی که در گرما و سرمای خوزستان به ما روحیه می دادند تا دردهای خود را فراموش کنیم یا از بی توجهی مسئولان. ولی هیچ وقت نمک نشناس نبوده ایم؛ هر چه داریم از باشگاه استقلال خوزستان و هوادارانمان است و خدا را شکر تا حد توان خود کم هم نگذاشتیم. ولی هر آنچه بود، خوب و بدش گذشت که خاطره های آن تا زنده ایم در اذهانمان می ماند. تشکر ویژه ای دارم از عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی ۲ مربی دوست داشتنی که خیلی برای بنده و فوتبال خوزستان زحمت کشیدند و همینطور از هوادارانمان که همه جوره ما را حمایت کردند. از باشگاه استقلال خوزستان و هوادارانش که گفتنش واقعا سخت است خداحافظی می کنم. امیدوارم اگر بدی از بنده دیدند به بزرگی خودشان ببخشند».
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221992

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر