1

دانشگاه فرهنگیان باید در سطح ۵ دانشگاه برتر کشور قرار گیرد

  • کد خبر : 239591
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: با مدیریت صحیح، وقت شناسی، علاقه و توکل باید این دانشگاه در سطح ۵ یا ۳ دانشگاه برتر کشور قرار گیرد.

به گزارش افق نیوز، حسین خنیفر سرپرست دانشگاه فرهنگیان در آیین گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه که در پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان شهرری برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی شریف، توانمند، افق‌دار، آینده‌دار و پویا است، اظهار داشت: این دانشگاه با مدیریت صحیح، وقت‌شناسی و علاقه و توکل باید در سطح ۵ یا ۳ دانشگاه برتر کشور شود و حتماً خواهد شد.

وی، اساتید دانشگاه فرهنگیان را سرمایه و عصاره ملی در تربیت معلم دانست و تصریح کرد: عظمت یک ملت به فرهنگ، فرهنگیان و ملت آن است و اقتخار داریم که پیامبر بزرگ اسلام(ص)، با معجزه فرهنگ و کتاب و برای تعلیم و تربیت مبعوث شدند.

خنیفر در ادامه سخنان خود به بیان مطالبی در خصوص عصر جدید و اقتضائات آن پرداخت و افزود: عصری که هر روز نیاز به آموزش داریم و باید خود را در این عصر تعریف کنیم و ضروری است با حفظ ارزش‌ها، دین، معنویت و با میراث شهداء، با این دنیای متغییر همراه شویم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در این دانشگاه در دوران شناسایی گلوگاه‌ها هستیم که با نگاه کلاس جهانی و با حفظ ارزش‌های بومی رو به جلو پیش خواهیم رفت.

خنیفر کار معلمی را نه اتفاقی بلکه توفیق الهی دانست و تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان را مقدس می‌دانیم زیرا اعتقاد داریم کار معلمی اتفاقی نیست و توفیق است و اگر نسبت به این کسوت عشق و علاقه بیشتر شود، هیچ شغلی لذت بخش‌تر از این کار نخواهد بود.

وی به بیان خاطراتی از نحوه ورود خویش به تربیت معلم در دهه ۶۰ پرداخت و افزود: در سن ۱۷ سالگی با وجود قبولی در رشته حقوق دانشگاه تهران، تربیت معلم را انتخاب کردم و به اندازه تمام دوران تحصیل در رشته‌های ارشد و دکتری، آن ۲ سال تربیت معلم بر زندگی و شخصیت من اثر گذاشت.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تقدیر از تمام تلاش‌های سرپرستان این دانشگاه، از برنامه‌ریزی‌های سنگین تا اسفند ماه خبر داد و افزود: مهم‌ترین مطالبات از دانشگاه فرهنگیان، منویات رهبر معظم انقلاب است که از زمان تأسیس این دانشگاه بیان داشته‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر