5

تحلیلگران و صاحبنظران برای تبیین نظرات و فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی اهتمام جدی داشته باشند.

  • کد خبر : 2435
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳

آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سالروز نمازجمعه پرشکوه ۲۹ خرداد رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: نماز جمعه ۲۹ خرداد و خطبه‌های دشمن شکن رهبر معظم انقلاب از جهت تاریخی یک مقطع حساس و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب بوده است. وی گفت: کسانی […]

آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سالروز نمازجمعه پرشکوه ۲۹ خرداد رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: نماز جمعه ۲۹ خرداد و خطبه‌های دشمن شکن رهبر معظم انقلاب از جهت تاریخی یک مقطع حساس و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب بوده است.
وی گفت: کسانی که فضای ملتهب و غبارآلود فتنه را در آن روزها به یاد داشته باشند، تصدیق می‌کنند که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با درایت و تدبیر شجاعانه، فضای جدیدی را در کشور تبیین کردند که موجب شد بسیاری از توطئه‌های فتنه‌گران خنثی شود.

افق – فارس:عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه ۲۹ خرداد ۸۸ یادآور شد: رهبر معظم انقلاب به همه جریان‌های سیاسی تأکید کردند که همه باید خواسته‌های خود را فقط از طریق قانون پیگیری کنند و نظام جمهوری اسلامی ایران برای شنیدن همه سخنان و حتی اعتراضات قانونی و منطقی گوش شنوا دارد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صلابتی ستودنی فرمودند: هرگز زیر بار بدعت‌هایی مانند ابطال انتخابات نخواهم رفت چرا که این یک بدعت خطرناک برای نظام جمهوری اسلامی است. لذا بیان عنوان “بدعت ” از سوی ایشان، گویای مسائل فراوانی بود که اگر اتفاق می‌افتاد هیچ انتخاباتی دیگر به درستی در کشور برگزار نمی‌شد؛ چرا که عده‌ای فتنه‌گر و عوامل دشمن قصد داشتند با شارلاتانیزم و زور ادعاهای غیرمنطقی و غیرقانونی خود را پیش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه سخنرانی‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همیشه برای کشور راهگشا بوده است، گفت: لازم است تحلیلگران و صاحبنظران برای تبیین نظرات و فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی اهتمام جدی داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود به انواع فتنه‌گری‌های جریان فتنه در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران با برنامه‌های از قبل طراحی شده سخنان دلسوزانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب را نپذیرفتند و فتنه خود را تا ۹ دی ۸۸ ادامه دادند تا اینکه مردم آگاه، انقلابی و ولایت‌پذیر کشورمان با احساس تکلیف اسلامی به صحنه آمدند و «یوم الله ۹ دی» و بعد از آن ۲۲ بهمن را آفریده و مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند.

آیت‌الله خاتمی متذکر شد: تدبیرهای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از آغاز ولایت امری ایشان تاکنون شایسته تحلیل و تبیین فراوان است، لذا بنده به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبری که مدت‌ها خدمتگزار بودم به صراحت می‌گویم که رهبری ایشان کاملاً منطقی، واقع‌بینانه و آگاهانه بوده است که با الهام‌گیری از سیره نبوی صلّی الله علیه و آله و سلّم و مولا علی علیه السّلام کوشیده‌اند در همان مسیر، حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران را به خوبی هدایت کنند.

وی در خاتمه گفت:‌ همه ما باید شاکر این نعمت بزرگ الهی از خداوند متعال باشیم که توانسته است کارآمدی نظام ولایت فقیه را در دنیا به اثبات برساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر