1

تلاش ما این است که جایگاه خودمان را حفظ کنیم

  • کد خبر : 26916
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶

سعی کردیم با ریکاوری شرایط خوب ذهنی را برای بازیکنانمان به وجود بیاوریم

سرمربی نفت تهران با توجه به نوع قضاوت هفته گذشته در بازی تراکتورسازی، نسبت به داوری بازی تیمش برابر این نماینده تبریز نگران است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران و تراکتورسازی در مورد این بازی و شرایط تیمش اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت از یکشنبه گذشته تا امروز، پس از دیداری که با سایپا در خانه حریف برگزار کردیم ما هم مانند خیلی‌ها در چند جلسه تمریناتی که داشتیم سعی کردیم با ریکاوری شرایط خوب ذهنی را برای بازیکنانمان به وجود بیاوریم.

وی افزود: البته مکان این بازی عوض شده و سازمان لیگ این بازی را در ورزشگاه تختی برگزار می‌کند. شرایط زمین بازی خوب است و از این بابت خوشحال هستم اما از حضور اندک تماشاگرانمان محروم هستیم و با توجه به موقعیت ورزشگاه و هواداران تیم حریف غریب هستیم و فقط نامش این است که میزبانیم. با توجه به این موضوع تنها متکی به تلاش بازیکنانمان هستیم تا در این بازی که هم برای ما و هم تراکتورسازی مشکل است، موفق شویم. برای بازی فردا آمادگی کسب ۳ امتیاز مقابل تراکتورسازی را داریم اما به خاطر اتفاقات بازی هفته گذشته تراکتورسازی برابر استقلال دلنگرانی‌هایی را برای تیم ما به وجود می‌آورد که خدای نکرده در این بازی به خاطر بازی قبلی به ما بابت داوری لطمه وارد نشود.

به گزارش ایسنا، فرکی در مورد علت نگرانی‌اش گفت: داوری‌های هفته گذشته بازی استقلال و تراکتورسازی شرایطی را به وجود آورده و ذهنیت رسانه‌ها و کارشناسان این بود که ممکن است آن موضوع روی قضاوت دیدار ما تاثیرگذار باشد اما من به جامعه داوری و شرافت داوری اعتماد کامل دارم و خواهشم این است که در این بازی تلاش کنند اشتباهی انجام ندهند.

فرکی ادامه داد: هیچ وقت به موضوع بدبین نبودم و نخواهم بود. کسانی که داوران را چیدمان می‌کنند از افراد موجه داوری هستند و اگر اتفاقی هم می‌افتد فقط اشتباه است، مانند دو بازی گذشته ما که شاهد بودیم با قضاوت ترکی و مظفری‌زاده دو پنالتی برای ما نگرفتند اما می‌بینید که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ضمن اینکه طبیعی است در بازی استقلال و تراکتورسازی با آن درجه از حساسیت وقتی داور اشتباهی می‌کند، می‌بینید که بازتابش نسبت به بازی‌های ما چقدر بیشتر است، در صورتی که ما هم زحمت می‌کشیم و حق ما هم ضایع می‌شود. هرچند خدا را گواه می‌گیرم که همیشه قضاوت و اشتباه داوران را به حساب جایزالخطاب بودن بشر می‌گذارم.

سرمربی نفت تهران در ادامه بیان کرد: از داور بازی‌مان برابر تراکتورسازی انتظارم این است که سعی کند اشتباه نداشته باشد چون این بازی شرایط خاص خودش را دارد و دلم می‌خواهد قبل از اینکه قضاوت داور این بازی مورد بررسی قرار بگیرد شجاعت او را بررسی کنند. هر اتفاقی هم که بیفتد تابع آن هستیم و حاضریم بپذیریم. اگر حریف قوی‌تر بود پیروز میدان شود یا اگر ما قدرتمندتر بودیم پیروز شویم.

وی در مورد نحوه اعتراض باشگاه نفت به نحوه قضاوت‌ها گفت: برای دو بازی گذشته‌مان که اشتباه داوری تاثیرگذار بود سعی کردیم که این موضوع را کتبا انتقال بدهیم تا داوران بیشتر دقت کنند که تیم‌ها متضرر نشوند.

فرکی در پاسخ به این سوال که برای حفظ جایگاه نفت و پیشرفت این تیم به رده‌های بالاتر جدول رده‌بندی چه اقداماتی را در نظر دارید، گفت: بخش زیادی از این موضوع به بازیکنان و کیفیت آنها بازمی‌گردد و در این بین عوامل دیگری هم می‌تواند تعیین کننده باشد، مانند انگیزه‌های انفرادی بازیکنان و انگیزه‌هایی که باشگاه برای آنها به وجود می‌آورد و بخشی هم به تفکرات کادر فنی بازمی‌گردد. تا جایی که به ما برمی‌گردد سعی کردیم در این شرایط تیم را از حالت فعلی خارج کنیم. علت اصلی نیز خود بازیکنان هستند که باید تلاش بیشتری کنند. حتی در این بحث مسائل علمی و تغذیه‌ای می‌تواند کمک کند. در چنین شرایطی ریکاوری هم مهم است و موضوع دیگر این است که ما در نیم فصل اول کاری کردیم که انتظارات بالا رفته است. در حال حاضر تیم‌هایی وجود دارند که شکست‌های آنها بیش از تیم ماست ولی برای آنها اتفاقی نمی‌افتد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که جایگاه خودمان را حفظ کنیم و حتی به رده‌های بالاتر جدول نیز نگاه می‌کنیم و هدف بعدی ما این است که از جایگاهی که در آن حضور داریم، پایین‌تر نیاییم. می‌دانیم که کارمان ساده نیست. در نیم فصل دوم شرایط برای تیم‌ها متفاوت‌تر است و برای اینکه به اهداف خودمان برسیم روی بازی‌های خانگی‌مان حساب ویژه‌ای بازی کردیم. در ضمن رقیبانی داریم که با توجه به توانایی‌مان و نزدیکی ما به آنها روی بازی‌های خارج از خانه‌مان برابر این رقبا حساب باز کردیم و اگر بتوانیم محاسباتمان را به درستی انجام بدهیم می‌توانیم جزو چهار تیم اول باشیم.

فرکی در مورد محرمان و مصدومان تیمش گفت: برای این بازی محروم نداریم ولی یکی، دو مصدوم داریم که امیدواریم به این بازی برسند.

فرکی ادامه داد: دو تیم به دنبال انجام بازی حساب شده‌ای هستند تا بتوانند دست پر از میدان خارج شوند. این بازی هم برای ما و هم تراکتور مشکل است. با توجه به باخت هفته گذشته تراکتورسازی و همچنین پیروزی‌ای که ما در تبریز به دست آوردیم، دوست نداریم که به رده‌های پایین‌تر بیاییم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر