3

تیم ملی یتیم است / پول‌های جام جهانی کجاست؟

  • کد خبر : 269477
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

مشکلات تیم ملی پابرجاست و من اگر بخواهم در مورد آن صحبت کنم باید یک کتاب صد صفحه ای نوشت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای فوتبال و فوتبالیست ارزشی قائل نیستند و هیچ نگاه ملی‌ای از مسئولان دیده نمی شود.

مسعود شجاعی تیم ملی یتیم است/ما را احمق فرض کرده‌اند/پول‌های جام جهانی کجاست؟

افق نیوز/ مسعود شجاعی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی قبل از پرواز به قطر گفت: شرایط تیم ملی خوب است. بازیکنان تمرینات محکمی را انجام می دهند و تلاش می کنند تا بتوانیم با آمادگی کامل راهی جام ملت های آسیا شویم.

 

وی افزود: مشکلات تیم ملی پابرجاست و من اگر بخواهم در مورد آن صحبت کنم باید یک کتاب صد صفحه ای نوشت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که این مشکلات چیست؟ گفت: متأسفانه این مشکلات به سالهای قبل بر می گردد و نمی دانم چرا هیچ کس برای فوتبال و فوتبالیست ها ارزشی قائل نیست. ما شایسته چنین رفتاری نیستیم و کارهایی که آقایان انجام می دهند در شأن فوتبال ما نخواهد بود. شما در کجای دنیا دیده اید که تیم ملی در آستانه حضور در جام ملت های آسیا اینقدر مشکل داشته باشد و کادر فنی باید هم به تیم ملی توجه کند و هم مشکلات را برطرف کند.

 

شجاعی تصریح کرد: از برخی صحبت های کلیشه ای خسته شده ایم و نیازی نیست کسی یادآوری کند که پیراهن تیم ملی مقدس است. ما اینها را به خوبی می دانیم بنابراین نیازی به یادآوری نیست. کاش آقایان به جای یادآوری این مسائل، مشکلات تیم را برطرف کنند.

 

وی تأکید کرد: مشکل اصلی ما بحث پول و یا پاداش نیست؛ مشکل ما بی احترامی، بی ارزش شدن و رفتارهای ناشایست است. من راحت به شما بگویم که تیم ملی ما یتیم است و هیچ کس نمی خواهد آن را بپذیرد. در این چند سال اخیر، ما سکوت کردیم، حرفی نزدیم تا شاید خود مسئولان مشکلات را حل کنند اما دیگر احساس می کنم سکوت جایز نیست و باید حرف دلمان را بزنیم. مردم باید بدانند که ما با چه شرایطی در تیم ملی هستیم. تمرین می کنیم و حالا با این وضعیت می خواهیم در جام ملت های آسیا حضور پیدا کرده و حتماً مسئولان از ما قهرمانی هم می خواهند.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: با کمال احترامی که برای همه قائل هستم مجبورم از این جمله استفاده کنم. باز هم از همه عذرخواهی می کنم اما احساس می کنم که آقایان ما را احمق فرض کرده اند و نمی خواهند هیچ ارزشی برای ما قائل شوند. در دو جام جهانی که حضور داشتیم ۲۰ میلیون دلار پول به فوتبال تزریق کردیم اما پول ها کجا رفتند. چرا کسی پاسخگو نیست؟ شما در کجای دنیا دیده اید که تیم ملی به دنبال پیراهن، بازی تدارکاتی و دیگر امکانات اولیه تیم ملی باشد. آیا درست است که ما بازی تیم ملی خود را در قطر برگزار کنیم؟ چرا شأن فوتبال ایران را پائین می آورند و احترامی برای فوتبال کشور قائل نیستند؟

 

وی تصریح کرد: نزدیک به ۴۰ روز تا شروع جام ملت های آسیا باقی مانده اما هیچ احترامی از سوی مسئولان دیده نشده و هیچ رفتار مناسبی دیده نشده و نمیدانم تا کی این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد.

 

شجاعی در پاسخ به این سوال که گفته شده شما به خاطر اینکه به پرسپولیس اهمیت زیادی قائل شده، ناراحت هستید؟ گفت: همه تیم ها قابل احترام هستند. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فرقی نمی کند. من همه فوتبال را گفته ام. باز هم می گویم به فوتبال و فوتبالیست احترامی گذاشته نمی شود. تیم پرسپولیس وقتی در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند و یا هر تیم دیگری بحث تیم ملی به میان می آید و همه ما به بازی هایی که در لیگ قهرمانان است نگاه ملی داریم. آیا کسی را پیدا می کنید که دوست نداشته باشد تیم ملی اش موفق باشد؟ آیا از بین شما کسی هست که نخواهد ما در جام ملت های آسیا موفق باشیم؟ به طور حتم همه مردم دعا می کنند که تیم ملی کشورشان در جام جهانی موفق باشد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما دو بازی در فیفا دی را از دست دادیم که این می تواند ضربه بدی به ما بزند.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خاتمه گفت: حرف های زیادی برای گفتن دارم؛ البته خیلی از مردم ما را می شناسند و می دانند که درد و دل ما چیست اما یک بار دیگر به آقایان می گویم که نمی خواهند به ما یادآوری کنند که پیراهن تیم ملی مقدس است. من سالها این پیراهن را به تن کرده و کاپیتان تیم ملی بوده ام و در این مورد می دانم که این پیراهن مقدس است اما به عنوان کاپیتان و نماینده بازیکنان با شما صحبت کردم تا مردم از طریق شما حرف های ما را بشنوند و بدانند که تیم ملی با چه مشکلاتی راهی جام ملت های آسیا خواهد شد و هیچ کدام از آقایان نگاه ویژه ای به تیم ملی ندارد.

 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر