1

امام راحل ، الگویی سازنده برای آینده کشور

  • کد خبر : 2727
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ نباید رهنمودها و نظریات امام(ره) به فراموشی سپرده شود چراکه یکی از اهتمام‌های مقام معظم رهبری نیز در همین زمینه است. وی بر همین اساس به تعبیر “این انقلاب در هیچ جای جهان بی نام خمینی […]

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ نباید رهنمودها و نظریات امام(ره) به فراموشی سپرده شود چراکه یکی از اهتمام‌های مقام معظم رهبری نیز در همین زمینه است.

وی بر همین اساس به تعبیر “این انقلاب در هیچ جای جهان بی نام خمینی شناخته شده نیست ” اشاره و تصریح کرد: باید بزرگی این واقعه را درک کرد و اجازه نداد اندیشه‌های امام(ره) کهنه شود.

امام‌جمعه موقت اصفهان در عین حال به بازخوانی، تشریح و تبیین اندیشه‌های امام(ره) در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی واجتماعی پرداخت و افزود: بزرگ نشان دادن افکار امام(ره) نباید در حد شعار باشد بلکه باید در عمل انقلاب اسلامی را تداوم ‌بخشد؛ چراکه یکی از اصول ثابت در انقلاب، خط امام(ره) به شمار می‌رود که همان خط راستین اسلام ناب محمدی است.

وی با تأکید بر اینکه باید بزرگی مکتب امام(ره) را به مردم، محققان، مدرسان و سیاسیون نشان داد، یادآور شد: باید با تحلیل و بررسی دیدگاه امام(ره)، آن در جامعه، حکومت و اقتصاد پیاده کرد.

حجت‌الاسلام رهبر در ادامه وصیت‌نامه امام راحل را الگویی سازنده برای آینده کشور دانست و گفت: اصولگرایان باید دقیق باشند چراکه هر از چند گاهی فتنه‌ای جدید در کشور اتفاق می‌افتد؛ برای مثال در دوره اصلاح‌طلب‌‌ها و مشارکتی‌ها تجدید نظر در آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و به موزه سپردن نظرات و مکتب امام(ره) مطرح شد.

وی در خاتمه نظریات امام(ره) را به قدری گویا دانست که برای هر نسلی از آینده درس عبرت است و خاطر‌نشان‌ کرد: مکتب امام(ره) را باید در راه امام(ره) حفظ کرد؛ افرادی که ادعاهای کلان دارند در بسیاری از مواقع از خط امام(ره) خارج شده‌اند اما در مقابل بساری از افراد نیز پیوندی ناگسستنی با خط امام(ره) دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2727

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر