11

آغاز فصل جدید فعالیت کارگزاری مسکن مهر با رویکرد شفافیت وسلامت اداری

  • کد خبر : 272773
  • ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

پیرفرشی افزود ؛ شفافیت ،سلامت اداری و اطلاع رسانی دقیق به متقاضیان مسکن دو اصل مهم در فصل جدید خدمتگزاری خواهد بود.

مسکن مهر پردیس

به گزارش خبرنگار افق نیوز مهندس پیمان پیرفرشی صبح امروز در نشستی با مدیران و کارکنان کارگزاری مسکن مهر پردیس گفت : شفافیت و سلامت اداری سرلوحه عملکرد ما در سامانه خدمات الکترونیک به متقاضیان محترم خواهد بود

مشاور عالی مدیرعامل در این نشست با اشاره به تقویت تمام بخش های کارگزاری هم از لحاظ سخت افزاری وهم از لحاظ منابع انسانی متعهد تصریح کرد :مباحث مربوط به بستر سازی های فیزیکی تا آخر جمعه همین هفته به اتمام میرسد و از روز شنبه فاز اول خدمات سامانه الکترونیکی متقاضیان محترم آغاز می شود.

پیرفرشی لزوم ایجاد سامانه هوشمند را در سلامت اداری موثر ارزیابی کرد و افزود ؛تلاش ما بر این است تا با تقویت همه جانبه سیستم الکترونیکی در کارگزاری مسکن مهر ،خطاها و آسیب ها را تا حد ممکن حرف کنیم .

پیرفرشی ادامه داد ؛ آسیب های موجود در کارگزاری را شناسایی کرده ایم و برای همه مسایل بر نامه ای مشخص تدوین کرده ایم که ظرف یک ماه آتی عملیاتی خواهد شد .

مشاور عالی مدیر عامل ، عملکرد کارگزاری مسکن مهر پردیس ، نمود عملکرد شهرهای جدید عنوان کرد و گفت ؛یکی از حساس ترین کارکرد شهرهای جدید در پردیس وکارگزاری مسکن مهر انجام می شود که نیازمند مراقبت وتوجه ویژه است .

سعدی پور

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]