3

نهضت ملی مسکن پردیس در مسیر پیشرفت

  • کد خبر : 375517
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

پروژه های گام اول نهضت ملی مسکن پردیس ( سایت اقدام ملی ) با تقویت جبهه های مختلف کاری، پیشرفت فیزیکی مطلوبی در بخش ساخت ، محوطه سازی ‌ آماده سازی دارد و روند رو به رشد آن در طی ماه های اخیر کاملا ملموس می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران پردیس؛ فرهاد عزیزی سرپرست مدیریت اجرایی مسکن و مدیر نهضت ملی مسکن پردیس گفت: گام اول نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس در سایت اقدام ملی مسکن با تعهد ساخت ۲۰۴۳ واحد مسکونی هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی متوسط ۴۱ درصد می باشد.

عملیات عمرانی این پروژه که از پاییز سال ۱۳۹۹ آغاز شد، در خرداد ماه امسال دارای پیشرفت فیزیکی ۲۶ درصد بوده و با برنامه ریزی ها انجام شده و تقویت جبهه های کاری علی رغم مشکلات پیش آمده در حوزه تامین مصالح بطور میانگین در شش ماه اخیر ماهیانه ۲/۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و از تیر الی مهرماه سال جاری در کلیه کارگاه ها شیفت کاری عصر برقرار و هم اکنون نیز با در نظر گرفتن تمهیدات لازم و نظارت مستمر کلیه پروژه ها از شرایط نسبتا مطلوبی برخوردار می باشند .

در بخش آماده سازی کلیه معابر به کد رسیده اند و هم اکنون در حال اجرای شبکه آب و فاضلاب می باشیم.

وی افزود: از مجموع ۳۲ بلوک در حال اجرا در طول ۶ ماه اخیر اسکلت و دیوارچینی ۱۶ بلوک بصورت کامل به اتمام رسید و این بلوک ها هم اکنون در مرحله نازک کاری و اجرای تاسیسات الکتریکال و‌مکانیکال و نصب کاشی و سرامیک قرار دارند و همچنین عملیات اجرای نما در ۴ بلوک در حال انجام است و ظرف ۲ هفته آینده اجرای نمای ۳ بلوک دیگر نیز آغاز خواهد شد. در ۶ بلوک دیگر بصورت همزمان اسکلت و دیوارچینی در حال اجرا می باشد و دیوارچینی ۳ بلوک دیگر نیز بزودی آغاز می شود و همچنین در ۷ بلوک باقیمانده که به دلیل برخی مشکلات در بهار امسال در مرحله اجرای فونداسیون قرار داشتند هم اکنون در حال اجرای سقف طبقات پنجم الی هفتم می باشیم.

این مسئول در ادامه گفت: در طول ۲ ماه اخیر علی رغم بارش برف و برودت هوا در پردیس با حضور مستمر کلیه عوامل اجرایی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم از تعطیلی کارگاه های ساختمانی جلوگیری شد و هم اکنون کلیه پروژه ها فعال می باشند. عزیزی با اعلام اینکه انتخاب واحد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پردیس به زودی انجام خواهد شد؛ گفت: شرکت عمران پردیس آمادگی دارد تا در صورت تعیین ساز و کارهای لازم و تعریف فرآیند ها ؛ انتخاب واحد ۶۰ درصد از متقاضیان را تا پایان سال جاری انجام دهد و نهایتا کلیه متقاضیان این پروژه را تا بهار سال آینده تعیین و تکلیف نماید.

سرپرست مدیریت اجرایی مسکن پردیس افزود: تداوم روند رو به جلو و استمرار پشرفت فیزیکی در پروژه ها بر اساس برنامه زمان بندی، نیازمند واریز آورده از سوی متقاضیان است و یکی از شاخص های موثر در انتخاب واحد متقاضیان تکمیل سهم آورده در موعد مقرر می باشد.

عزیزی در پایان گفت: شرکت عمران پردیس در نظر دارد تا با برنامه ریزی های انجام شده و تقویت جبهه های کاری به روند اجرای پروژه سرعت بیشتری ببخشد و بلوک هایی که هم اکنون دارای پشرفت فیزیکی ۶۰ درصد می باشند را در کوتاه ترین زمان ممکن به مرحله بهره برداری برساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر