0

جلوگیری از عبور کامیون های پسماند در پردیس

  • کد خبر : 387807
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۶
دادستان شهرستان پردیس گفت: مصوب شد تا شرکت عمران پردیس با استقرار کیوسک در محل ورودی دره بهشت از عبور کامیون‌های حامل پسماند جلوگیری کند.

عنایت‌الله علی‌پور دادستان شهرستان پردیس از برگزاری جلسه در خصوص موضوع دپوی نخاله بیخ گوش مهرنشینان پردیس با حضور شهردار پردیس و مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد و گفت با توجه به درخواست‌های اهالی، مدعی العموم با ورود به این مسئله مشکل موجود را حل و فصل کرد.

وی افزود: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محله مهرنشینان پردیس و عدم وجود مکانی مناسب جهت دپوی آن باعث نارضایتی ساکنان آن محل شده بود که دادستانی به عنوان مدعی العموم در این موضوع ورود پیدا کرد و با توجه به اینکه حفظ حقوق شهروندان یکی از وظایف دادستانی و همچنین از برنامه‌های مورد تاکید در دستگاه قضائی است این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

علی پور گفت: در خصوص بررسی موضوع مربوطه جلسه‌ای با حضور شهردار پردیس و مدیرعامل شرکت عمران پردیس تشکیل شد و طی آن مصوب شد تا شرکت عمران پردیس با استقرار کیوسک در محل ورودی دره بهشت از عبور کامیون‌های حامل پسماند جلوگیری کند.

دادستان پردیس افزود: همچنین شرکت عمران پردیس طی دو روز اقدام به جابه‌جایی پسماندهایی که از قبل در این محل دپو شده بود کرد و این امر باعث رضایتمندی اهالی شهرک مهرنشینان پردیس شده است.

وی تاکید کرد: دادستانی از تمامی ظرفیت‌های قانونی لازم برای افزایش رضایت مردم و حفظ حقوق عامه و بیت‌المال در جامعه بهره خواهد گرفت.

خبرنگار: سیدرضا میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=387807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر