2

از بازگشت منصوریان به لیگ برتر خوشحالم

  • کد خبر : 277683
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

سرمربی ماشین‌سازی تبریز قبل از تقابل با ذوب‌آهن پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران بود.

رضا مهاجری

سرمربی ماشین‌سازی تبریز قبل از تقابل با ذوب‌آهن پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران بود.
افق آنلاین ، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل تداخل تایم پروازی به کنفرانس خبری قبل از بازی ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی نرسید تا گفتگویی را با خبرنگاران تبریزی داشته باشد.

لیگ خطرناک شده است

لیگ به مراحل حساس خود رسیده است و تمامی تیم ها خوب هستند و از تیم های پایین جدول بیشتر از بالای جدولی را ها باید ترسید و الان لیگ به مرحله خطرناکی رسیده است و با دو بازی شرایط جدولی یک تیم به کلی تغییر می کند که باید حواسمان را جمع کنیم.

خوشحالم دوباره علیرضا را کنار زمین می بینم

منصوریان یکی از مربیان خوب و جوان لیگ برتر ایران است و با انرژی که دارد به هر تیمی هیجان و انگیزه می دهد. علیرضا دوست خوب من است و من خوشحالم که یکبار دیگر کنار زمین مسابقه بایکدیگر دست می دهیم.

ذوب آهن متحول شده است

ذوب آهن در نیم فصل دوم با تغییراتی که داشته است تیمی متحول‌شده ر ا روانه مسابقات کرده است و برای هر تیمی خطرناک است. ما بازی سختی را با این تیم خواهیم داشت و در هفته گذشته نیز واقعا حق آنها شکست نبود  قطعا فردا دیدار جذابی را خواهیم دید.

غافلگیر شدیم

در دو بازی گذشته همانطور که دیدید تیم ما بعد از دقیقه ۹۰ غافلگیر شد و نتییجه لازم را نگرفتیم که هفته گذشته روی همین موضوع با بچه ها کار کردیم. چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها به مرز آمادگی رسیده‌اند که امیدواریم این دیدار نوبت غافلگیر کردن ما باشد.

ماشین طرح کاد داوری شده است

شما کجای لیگ برتر دیده اید که یک داور در چهار دیدار ، دو دیدار را برای یک تیم داوری کند؟ متاسفانه این امر برای تیم ماشین سازی اتفاق افتاده و دیدارهای ما از داشتن داور با تجربه محروم شده که در جریان بازی تاثیر گذار است و به نوعی ماشین سازی طرح کاد داوری و کمیته داوران شده است که ما انتظار داریم در این مورد رسیدگی شده و ما در تبریز و با توجه به حساسیت مسابقات فاجعه ای به بار نیاید.

ورزش ۱۱

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=277683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر