5

با اعزام نیروهای درمانی و پزشکی به عراق در ایام زیارت شعبانیه موافقت شد.

  • کد خبر : 2783
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲ بیمارستان‌ هلال‌احمر ایران در شهرهای کربلای معلی و نجف اشرف با جدیت پیگیری شود. افق – فارس:ابوالحسن فقیه در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر عراق با تاکید بر تمرکز برای عملیات اجرایی ساخت دو بیمارستان جمعیت هلال‌احمر ایران در کربلای معلی و نجف اشرف، گفت: […]

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲ بیمارستان‌ هلال‌احمر ایران در شهرهای کربلای معلی و نجف اشرف با جدیت پیگیری شود.

افق – فارس:ابوالحسن فقیه در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر عراق با تاکید بر تمرکز برای عملیات اجرایی ساخت دو بیمارستان جمعیت هلال‌احمر ایران در کربلای معلی و نجف اشرف، گفت: زمین این ۲ بیمارستان از جانب جمعیت هلال‌احمر عراق تامین شده است و هلال‌احمر ایران برای ساخت، تجهیز امکانات و اعزام نیروهای متخصص همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران همچنین از اهدای ۴ دستگاه آمبولانس به هلال‌احمر عراق خبر داد که فردا از طریق مرز وارد این کشور می‌شوند.

احمد یاسین عباس، رئیس جمعیت هلال احمر عراق نیز با اشاره به زوار میلیونی در این کشور خواستار حمایت‌های هلال‌احمر ایران در این زمینه شد که بر اساس توافق رؤسای هلال‌احمر ایران و عراق مقرر شد جمعیت هلال‌احمر عراق در جهت ارائه خدمات به زائران ماه شعبانیه در کربلای معلی، مقادیر زیادی چادر از هلال احمر ایران خریداری و با نصب دستگاههای خنک کننده در آنها، بین مسیرهای زائران پیاده از بصره تا کربلا و بغداد تا کربلا از این چادرها استفاده شود.

همچنین در ادامه مذاکرات دوطرف با اعزام نیروهای درمانی و پزشکی به عراق در ایام زیارت شعبانیه موافقت شد.

مساعدت برای اسکان بیماران عراقی در کشورمان، ایجاد تسهیلات لازم برای زائران عراقی در شهرهای مشهد مقدس و قم، آمادگی هلال احمر عراق برای خدمات‌رسانی به زائران ایرانی در شهر کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) از دیگر توافقات رؤسای جمعیت‌های هلال احمر ایران و عراق بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2783

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر