4

“هیلاری کلینتون ” وزیر امور خارجه آمریکا از تلاش‌ زنان عربستانی برای دریافت حق رانندگی حمایت کرد.

  • کد خبر : 2826
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۷

“هیلاری کلینتون ” وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه از تلاش‌ زنان عربستانی برای دریافت حق رانندگی حمایت کرد.البته این وزیر آمریکایی که کشورش معتقد است سردمدار دفاع از حقوق بشر در جهان است هرگز از سران آل‌سعود در نادیده گرفتن حق زنان و شهروندان عربستانی انتقاد نکرد. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری […]

“هیلاری کلینتون ” وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه از تلاش‌ زنان عربستانی برای دریافت حق رانندگی حمایت کرد.البته این وزیر آمریکایی که کشورش معتقد است سردمدار دفاع از حقوق بشر در جهان است هرگز از سران آل‌سعود در نادیده گرفتن حق زنان و شهروندان عربستانی انتقاد نکرد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه،البته این وزیر آمریکایی که کشورش معتقد است سردمدار دفاع از حقوق بشر در جهان است هرگز از سران آل‌سعود در نادیده گرفتن حق زنان و شهروندان عربستانی انتقاد نکرد.

کلینتون که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: کاری که این زنان انجام می‌دهند،‌ شجاعانه است و چیزی که آنها به دنبال آن هستند، درست است.

البته وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد که قصد دخالت در امور داخلی عربستان سعودی که به نوشته خبرگزاری فرانسه از متحدان کلیدی آمریکا در خاورمیانه است، ندارد.

وی در ادامه این سخنان گفت: من می‌خواهم بر این واقعیت تاکید کنم که این موضوع از خارج از کشور نیامده است، این خود زنان هستند که به دنبال برسمیت شناخته شدن هستند.

وزیر امور خارجه آمریکا اضافه کرد: ما این موضوع را در بالاترین سطح با دولت سعودی مطرح کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر