3

شاه ماهی بین پرسپولیس و استقلال گزینه اش را مشخص کرد! + تصویر

  • کد خبر : 284453
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

هافبک خوش تکنیک سبزپوشان اصفهانی که در رادار تیم های مطرح پرسپولیس و استقلال قرار دارد گویا مقصد اصلی خود را بین تیم های استقلال و پرسپولیس انتخاب کرده است.

هافبک خوش تکنیک سبزپوشان اصفهانی که در رادار تیم های مطرح پرسپولیس و استقلال قرار دارد گویا مقصد اصلی خود را بین تیم های استقلال و پرسپولیس انتخاب کرده است.
استقلال و پرسپولیس شاه ماهی بین پرسپولیس و استقلال گزینه اش را مشخص کرد! + عکس

 محمدرضا حسینی ستاره خوش تکنیک سبزپوشان اصفهانی که در رادار تیم های مطرح پرسپولیس و استقلال قرار دارد گویا مقصد اصلی خود را بین تیم های استقلال و پرسپولیس انتخاب کرده است.

هر ساله با آغاز فصل نقل و انتقالات  بازار انتقال ستاره های فوتبال برای حضور در تیم های مختلف داغ می شود و اخبارش همیشه مورد توجه اهالی رسانه و هواداران فوتبال پیگیری می شود. در این بین خبر می رسد محمد رضا حسینی بازیکنی که هم باشگاه استقلال و هم پرسپولیس به شدت دنبال این ستاره هستند به یکی از رنگ ها ابراز علاقه کرده و تمایل خود را برای پوشیدن یکی از تیم های مطرح پایتخت ابراز نموده است.

 

 

 

طبق اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد همزمان با سفر پرسپولیسی ها به اصفهان این مذاکرات انجام شده و همچنین تماس هایی از طریق برخی واسطه ها با این ستاره خوش تکنیک صورت گرفته که و او را به پرسپولیسی ها نزدیک کرده است.

 

این در حالی است که نام هافبک ذوب آهن در لیست فرهاد مجیدی قرار گرفته است. مجیدی نام محمد رضا حسینی هافبک کلیدی ذوب آهن را در فهرست خود قرار داده تا احتمال آبی پوش شدن این بازیکن وجود داشته باشد.

استقلالی‌ها خواهان حضور حسینی هستند تا در صورت توافق نهایی این بازیکن آبی‌پوش شود‌.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=284453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر