3

هاشمی:دستاورهای نظام به عنوان مهمترین وظیفه نیروهای سیاسی فعال در جامعه

  • کد خبر : 2937
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹

آیت الله هاشمی رفسنجانی، آمار صحیح را یکی از ابزارهای مهم برای برنامه‌ریزی‌های کلان کشور عنوان کرد و گفت: خدشه وارد شدن به اعتبار آمارها که طی سالیان طولانی کسب شده، می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد. پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از مردم شهر نائین ضمن […]

آیت الله هاشمی رفسنجانی، آمار صحیح را یکی از ابزارهای مهم برای برنامه‌ریزی‌های کلان کشور عنوان کرد و گفت: خدشه وارد شدن به اعتبار آمارها که طی سالیان طولانی کسب شده، می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از مردم شهر نائین ضمن تاکید بر حفظ دستاورهای نظام به عنوان مهمترین وظیفه نیروهای سیاسی فعال در جامعه و توصیه صبر در برابر ناملایمات به تمامی دوستداران نظام تصریح کرد : یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تربیت نیروهای متخصص و متعهدی است که سرمایه‌های این نظام به شمار می‌روند و باید برای این کشور حفظ شوند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در این دیدار ورود خود به عرصه سیاست در دوران جوانی را به دلیل مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی عنوان کرد و گفت: از دیدن محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های کشور در دوران پهلوی رنج می‌بردم و مظاهر فساد نیز در جامعه عذاب‌آور بود.
وی همچنین تصریح کرد : در فعالیت‌های سیاسی خود همواره منافع نظام را بر منفعت شخصی ترجیح داده‌ام و هر عملی که بخواهد به این نظام آسیب وارد کند از سوی هر کسی که روی دهد باعث رنج و نگرانی است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود عدم توجه به سیاست‌های کلی و سند چشم‌انداز را برای کشور خسارت‌بار عنوان کرد و گفت: توجه به برنامه‌ها و سیاست‌ها، کشور را در مسیر صحیح هدایت خواهد کرد.

آیت الله هاشمی با انتقاد از آنچه که ان را تضعیف مرزهای اخلاق در جامعه و ایجاد فضای ناامنی و نگاه سطحی به احکام و فرامین اخلاقی اسلام عنوان کرد، اظهار داشت: ریشه‌یابی برخی حوادث پیش آمده در برخی مناطق کشور و تلاش نهادهای مسئول برای رفع علت‌ها می‌تواند احساس امنیت در جامعه را افزایش دهد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه سخنان خود خاطر نشان کرد : پرهیز از دروغ، تهمت، افترا و غیبت که از اصول اساسی و عمیق دین مبین اسلام است به راحتی توسط  یک جریان خاص نقض می‌شود که این امر می‌تواند برای آینده کشور و اخلاق جامعه بسیار خطرناک باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2937

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر