3

یکی از معاونین وزارت دفاع آمریکا برای ادای شهادت علیه ترامپ به کنگره می رود

  • کد خبر : 297766
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

«لورا کوپر» یکی از معاونین وزارت دفاع آمریکا، امروز چهارشنبه  پشت درهای بسته در خصوص ماجرای گفتگوهای «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با «ولادیمیر زلنسکی»، به نمایندگان کنگره توضیح می دهد. 

معاون وزیر دفاع آمریکا برای ادای شهادت علیه ترامپ به کنگره می رود

در ادامه روند تحقیقات در خصوص استیضاح ترامپ، امروز چهارشنبه یکی از معاونین وزارت دفاع آمریکا برای ادای شهادت در کنگره حاضر می شود.

به گزارش افق آنلاین به نقل از بلومبرگ، «لورا کوپر» یکی از معاونین وزارت دفاع آمریکا، امروز چهارشنبه  پشت درهای بسته در خصوص ماجرای گفتگوهای «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با «ولادیمیر زلنسکی»، به نمایندگان کنگره توضیح می دهد.

در همین رابطه روز گذشته نیز «ویلیام تیلور» کاردار سفارت آمریکا در کی‌یف، در برابر سه کمیته در مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شد.

گفته می‌شود در آن گفتگوی تلفنی، ترامپ خواستار انجام تحقیقات در مورد جو بایدن، رقیب سیاسی خود و پسر او، هانتر بایدن، شده است.

دموکرات‌ها می‌خواهند در مورد پیامک‌های رد و بدل شده بین ویلیام تیلور، و «کرت وولکر» نماینده پیشین آمریکا در امور اوکراین، و «گوردون ساندلند» سفیر فعلی ایالات متحده در اتحادیه اروپا، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بنا بر گزارش‌ها وولکر و ساندلند در آن زمان تلاش می‌کردند زلنسکی را به‌سوی انجام تحقیقات رسمی در مورد جو بایدن و هانتر بایدن سوق دهند.

جو بایدن از نامزدهای اصلی حزب دموکرات برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده است. هانتر بایدن زمانی عضو هیئت مدیره یک شرکت نفت و گاز در اوکراین بود.

ترامپ دوشنبه شب در پاسخ به پرسش‌های مربوط به روند تحقیقات استیضاح او از سوی دموکرات‌ها گفت که گمان می‌کند مجلس نمایندگان در نهایت به استیضاح او رأی خواهد داد.

رئیس‌جمهوری آمریکا با تأکید بر اینکه استیضاح را قطعی می‌داند گفت: دموکرات‌ها می‌دانند که در غیر این صورت، برنده انتخابات آینده من خواهم بود و جمهوریخواهان باید برای مقابله با استیضاح متحد شوند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=297766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر