6

بازداشت یک «دو تابعیتی» در فرودگاه بیروت به اتهام جاسوسی

  • کد خبر : 298416
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

امنیت عمومی لبنان از بازداشت یک لبنانی-کانادایی در فرودگاه بین‌المللی بیروت به درخواست ارتش خبر داد و اتهام او را جاسوسی برای رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

جاسوس

امنیت عمومی لبنان از بازداشت یک لبنانی-کانادایی در فرودگاه بین‌المللی بیروت به درخواست ارتش خبر داد و اتهام او را جاسوسی برای رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش افق انلاین ، امنیت عمومی لبنان امروز (سه شنبه) «تابت تابت» تبعه لبنانی-کانادایی را در فرودگه بیروت بازداشت کرد.

بر اساس گزارش شبکه «ال بی سی»، این اقدام به درخواست ارتش لبنان و به اتهام جاسوسی تابت برای رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده، امنیت عمومی لبنان در هنگام بازداشت تابت به او اجازه عکس گرفتن داده زیرا این نهاد، قانون را اجرا کرده و از هیچ عکسی نمی‌ترسد.

ال‌بی‌سی سپس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، اینکه تابت از تابعیت کانادایی هم علاوه بر تابعیت لبنانی برخوردار است تأثیری در عفو وی از اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی ندارد و به اطلاعات لبنان تحویل داده خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده، تابت تابت از منتقدان سرسخت حاکمیت در لبنان بوده و در شبکه‌های اجتماعی اظهاراتی در ابن باره داشته است.

بازداشت این فرد همزمان با تظاهرات‌ها در لبنان صورت میگیرد و ارتش لبنان امروز درباره جاسوسی موساد از طریق برخی شبکه‌های اینترنتی هشدار داد.

چندی پیش بازداشت «عامر الفاخوری» معروف به «قصاب بازداشتگاه الخیام» در لبنان و پس از بازگشت او از آمریکا سر و صدای زیادی در این کشور به راه انداخت. وی پس از بازداشت به همکاری با تل‌آویو اذعان کرد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=298416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر