2

انصراف اسپانسر میلیاردی از همکاری با فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 30426
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳

یک بانک خصوصی که قصد همکاری با فدراسیون فوتبال را داشت، به دلیل وقایع صورت گرفته در انتخابات ریاست و وضعیت غیرقانونی آن، انصراف داد.

پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، برخی رسانه ها از معرفی یک حامی مالی میلیاردی در صورت ادامه حضور علی کفاشیان به عنوان رئیس می گفتند. البته، در آن دوران، صحبت چندانی درباره چند و چون ماجرا صورت نگرفت و در حد کلیات باقی ماند.
اکنون که انتخابات برگزار شده، کفاشیان وارد مذاکره شده تا این اسپانسر را به صورت رسمی معرفی کند. این گزینه که یک بانک خصوصی است و قرار بوده پولی میلیاردی از طریق آن وارد این رشته شود، در هفته گذشته مذاکراتی با این مدیر داشت که در نهایت، به بن بست رسید و این همکاری، تا اطلاع ثانوی منتفی شد.
براساس اخبار دریافتی، مدیران این بانک خصوصی که به تازگی فعالیت خود را گسترده کرده و در حال افزایش حجم تبلیغی و کاری خود هستند، غیر قانونی بودن وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال و ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع آن را دلیل عدم انعقاد قرارداد عنوان کرده اند. در حقیقت، آنها ابهام در وضعیت فعلی فدراسیون را موجب دانسته اند تا در این فضای همکاری وارد نشوند.
مشرق -تا کنون، علی کفاشیان با وجود تذکرات و اعلام سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ممنوعیت اشتغال در فدراسیون، تن به قانون نداده است. براساس قانون، حضور وی در فدراسیون به دلیل بازنشسته بودن، تخلف به شمار رفته و می بایستی از این سمت کناره گیری کند. در غیر اینصورت، تمام اقدامات و تغییرات در فدراسیون، دارای وصف مجرمانه و قابل پیگرد از سوی نهاد قضایی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر