2

علی کفاشیان گفت:نیازی به جمع کردن طومار بر علیه من نیست

  • کد خبر : 42463
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۶

ما باید بیشتر فعالیت کنیم و دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم با عملکرد بهتر مردم را راضی کنیم.

افق(ofoghnews.ir): علی کفاشیان در پایان دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان اظهار کرد: تیم ما تلاش زیادی کرد و ما هم از کاری که انجام دادیم راضی بودیم و از حالا باید به فکر برطرف کردن نقایص باشیم تا برای جام جهانی آماده شویم. حریف امروز ما تیمی قوی بود و بازی خوبی را انجام داد اما به هر حال فوتبال همین است و بعد از چند روز استراحت باید کارمان را برای جام جهانی آغاز کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان دچار غرور شده بودند یا خیر؟ گفت: من در وجود آنها غرور ندیدم. شاید آنها نتوانستند خودشان را پیدا کنند. بازیکنان ما عطش زیادی برای گلزنی داشتند و از طرفی مهاجمان ازبکی هم قوی بودند. من فکر می‌کنم که نیمه‌ی اول بهتر از نیمه‌ی دوم بودیم اما مطمئنا در جام جهانی این نتیجه را جبران می‌کنیم.

کفاشیان هم‌چنین بیان کرد: بازیکنان ایران از ابتدا نشان دادند که برای برد به زمین آمده‌اند و برای رسیدن به همین هدف هم تلاش کردند. ما باید این روحیه را حفظ کنیم؛ هرچند شاید گاهی به شکست ختم شود.

او هم‌چنین درباره‌ی طوماری که علیه او نوشته شده بود، بیان کرد: نیازی به جمع کردن طومار نیست. ما خودمان اوایل آبان جلسه‌ی مجمع را برگزار می‌کنیم و صورت‌جلسه آن هم مشخص است. مجمع سازمان لیگ امروز به پایان رسید و پس از آن مجمع فدراسیون برگزار می‌شود که در آن گزارش مالی فدراسیون، انتخاب نایب رییس دوم یا همان رییس سازمان لیگ و بررسی عملکرد فدراسیون جزو صورت‌جلسه‌های مجمع است.

رییس فدراسیون فوتبال هم‌چنین درباره‌ی نارضایتی وزیر ورزش از روند فوتبال کشور گفت: قطعا انتظاراتی که در فوتبال کشور ما وجود دارد بالاست و فوتبال ما هم این توانمندی را دارد. ما باید بیشتر فعالیت کنیم و دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم با عملکرد بهتر مردم را راضی کنیم. تیم‌های فوتسال، فوتبال ساحلی و نوجوانان ما به جام جهانی راه پیدا کردند و قطعا اگر تیم ملی بزرگسالان ما هم به جام جهانی صعود کند مردم از عملکرد فدراسیون رضایت بیشتری خواهند داشت.

کفاشیان درباره بازی ایران و کره جنوبی گفت: ما تمام امکانات را فراهم کردیم و تیم روحیه‌ی بالایی دارد و کی‌روش هم قطعا برای این بازی تغییراتی را ایجاد خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت شکست ایران برابر کره، کی‌روش همچنان به عنوان سرمربی باقی خواهد ماند یا خیر؟ گفت: ما تا پایان خرداد سال آینده با او قرارداد داریم و در حال حاضر بهترین کار این است که با همین کادر پیش برویم و اگر به جام جهانی صعود نکردیم کار دیگری می‌کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره‌ی انتخابات هیات فوتبال استان فارس که با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود، گفت: ۳۹ نفر در مجمع حضور پیدا کرده بودند. یک نفر از کاندیداها چون می‌دانست که رای نمی‌آورد انصراف داد و یک نفر دیگر هم به نشانه‌ی اعتراض جلسه را ترک کرد و آیت‌اللهی تنها گزینه‌ی باقی‌مانده بود. ما هم اعلام کردیم که اعضا با توجه به این‌که اداره تربیت بدنی استان موافقند که این جلسه به تاخیر بیفتد این کار را انجام بدهیم یا خیر، که همه با این مساله مخالفت کردند. وقتی که رای‌گیری هم آغاز شد سه نفر بیرون رفتند و رای‌گیری با ۳۵ نفر آغاز شد.

کفاشیان ادامه داد: در انتخابات اشکالاتی وجود داشت که از آن گذشت کردیم. حتی اداره تربیت بدنی استان اعلام کرده بود که اعضا به جلسه نیایند تا تعداد حاضران به حدنصاب نرسد. من مطمئنم که اگر ۱۰ بار دیگر انتخابات برگزار شود باز هم آیت‌اللهی در اکثریت آرا انتخاب می‌شود و به عنوان رییس مجمع می‌گویم که انتخابات کاملا قانونی بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر