3

اقدامات لازم برای تنظیم بازار میوه شب عید در استان مرکزی اندیشیده شود

  • کد خبر : 304837
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱

استاندار مرکزی با بیان اینکه اقدامات لازم برای تنظیم بازار میوه شب عید در استان مرکزی اندیشیده شود گفت: ذخایر کالاهای اساسی در استان مرکزی باید تقویت شود.

اقدامات لازم برای تنظیم بازار میوه شب عید در استان مرکزی اندیشیده شود

به گزارش افق انلاین ، سیدعلی آقازاده عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در سالن جلسات استانداری مرکزی با اشاره به وضعیت ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان مرکزی اظهار داشت: ذخیره سازی کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان در این استان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی افزود: ذخایر کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید و نهاده‌های کشاورزی در این استان مناسب بوده و با توجه نزدیکی به روزهای پایانی سال باید این ذخایر تقویت شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به ضرورت اخذ تدابیر ویژه برای بازار شب عید گفت: یکی از دغدغه مردم تهیه مایحتاج عید است بنابراین می‌طلبد تا برای تنظیم بازار میوه شب عید نیز باید تمیهدات لازم توسط دستگاه‌های مربوطه اندیشیده شود.

وی بیان کرد: اقدامات خوب و موثری در حوزه تنیظیم بازار در سطح استان مرکزی اتخاذ و اجرا شده که همین امر سبب شده تا این استان در زمینه تشکیل ستاد تنظیم بازار از جمله استان‌های موفق در سطح کشور بوده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: به منظور بررسی و نظارت بهتر بر بازار استان نیاز است ستاد تنظیم بازار تا پایان سال ۹۸ به صورت هفتگی و آخرین اتفاقات و وضعیت بازار بررسی و جلوی هرگونه مشکل و خللی در بازار به سرعت گرفته شود.

استاندار مرکزی با اشاره به گرانی برخی کالاها در استان مرکزی گفت: ۶ قلم کالا در بازار استان مرکزی افزایش ۵ درصدی داشته است که با توجه به افزایش قیمت بنزین و دلار در مدت ۴۰ روز گذشته افزایش قیمت این کالاها با توجه به وابستگی آنها به خارج از کشور در بین ۱۰۰ قلم کالا طبیعی است.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های ناظر در زمینه مقابله با گرانفروشی باید به گونه‌ای عمل کنند که از ایجاد ناامنی در بازار و مشکل برای فروشندگان واقعی جلوگیری کنند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=304837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر