2

انتصاب مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی تصمیمی عجولانه بود

  • کد خبر : 30527
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۰

مجلس و دولت باید در تصمیم‌گیری‌های خود الگوی ملت باشند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: با توجه به پرونده مفتوحه قضایی سعید مرتضوی، انتصاب وی در سازمان تامین اجتماعی تصمیمی عجولانه بود.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به انتصاب سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: مدتی پیش تعدادی از نمایندگان جهت جلوگیری از این انتصاب، نامه‌ای به رئیس جمهور ارسال کردند.

وی افزود: از آنجا که تکلیف نهایی پرونده مرتضوی مشخص نیست، بنابراین این انتصاب نیاز به تامل بیشتری داشت تا نتیجه آن به طور قطعی مشخص شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به انتقادات نمایندگان نسبت به مرتضوی بیان داشت: علاوه بر نداشتن توانمندی‌های اجرایی که مسئولان اجرایی خود تصمیم‌گیرنده هستند، پرونده قضایی مفتوحه سعید مرتضوی از مهمترین اشکالاتی است که نمایندگان مجلس نسبت به انتصاب وی در سازمان تامین اجتماعی مطرح می‌کنند.

کوثری با اشاره به طرح استیضاح وزیر کار، رفاه و تعاون توسط نمایندگان گفت: بعد از مخالفت رئیس جمهور تعدادی از نمایندگان اعلام کردند که در صورت انجام این انتصاب وزیر کار را استیضاح خواهند کرد، بنابراین دیشب این طرح تقدیم مجلس شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: مجلس و دولت باید در تصمیم‌گیری‌های خود الگوی ملت باشند و با کمی دقت در این مسئله می‌توان گفت که این اقدام تصمیمی عجولانه و ناشیانه بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر