3

طولانی‌ترین بلوار زنجان به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی مزین‌ شد

  • کد خبر : 306010
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپاه جهان اسلام و فرمانده محور مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش هادی طارمی، طولانی‌ترین خیابان زنجان و یک میدان در این شهر با تصمیم اعضای شورای این شهر به نام این دو شهید عزیز مزین شد.

طولانی‌ترین بلوار زنجان به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی مزین‌ شد

به گزارش افق انلاین ، سردار حاج قاسم سلیمانی که نام و یاد خود را در دل تک‌تک ایرانیان و آزادیخواهان ثبت کرده است، سردار دل‌ها شده است و با شهادتش دل ۸۰ میلیون نفر ایرانی را به درد آورده و چشمان همگان را خیس و در ماتم فروبرده است.

دلاوری‌های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاری از مظلومان منطقه و مقابله با تروریست‌های خونخوار، نام سردار سلیمانی را بر سر زبان‌ها انداخت و زمانی که آمریکایی‌ها دست به اقدام وقیحانه و بزدلانه ترور زدند در جهان محبوبیتی بی‌نظیر یافت.

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپاه جهان اسلام و فرمانده محور مقاومت، اعضای شورای اسلامی شهر زنجان طی جلسه‌ای تصمیم به مزین کردن یکی از طولانی‌ترین خیابان و میادین به نام این سپهبد شهید کردند از آنجایی که شهید هادی طارمی که از اهالی شهرستان ابهر است و همراه سردار ایشان نیز شربت شهادت را نوشیدند یکی از خیابان‌های زنجان نیز به نام پاک شهید هادی طارمی در زنجان مزین شد.

حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از زنجان، ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش، عنوان داشت: به منظور گرامیداشت شهیدان بزرگوار سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزم زنجانی‌اش شهید هادی طارمی برخی معابر استان به نام این دو شهید راه اسلام مزین گشت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه حد فاصل تقاطع شهید شهریاری تا میدان مدیریت کوی فرهنگ مسیری که قبلا به نام ملاصدرا نام داشت و بنا به تصمیمات اعضای شورا تغییر یافت، اظهار داشت: این مسیر طولانی که طول تقریبی ۸ کیلومتر دارد به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

وی با اشاره به اینکه شهیدهادی طارمی که از خطه ابهر زنجان است و همراه سردار سلیمانی به شهادت رسید بر اساس تصمیم اعضای شورا یک میدان نیز به نام ایشان مزین شد، افزود: ورودی شمال غرب کوی فرهنگ تقاطعی وجود دارد که قرار به تبدیل شدن به میدانی همچون میدان بسیج استان است که ورودی شمال غرب زنجان را تعریف می‌کند این میدان نیز به اسم شهید راه اسلام هادی طارمی تغییر می‌یابد.

این مقام مسئول در ارتباط با آخرین وضعیت شهردار و نائب رئیس شورا که از حدود یک هفته قبل در بازداشت هستند، گفت: با رأی اعضای شورا غلامحسین احمدی سرپرست شهرداری زنجان منصوب شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: مکاتبه‌ای داشته‌ام تا آخرین وضعیت بازداشت شدگان به ما هم اعلام شود اما فعلا افراد در بازداشت موقت به سر می‌برند و از نتیجه نهایی نیز کاملا بی‌اطلاع هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=306010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر