5

بغض راوی «دا» در مجلس ترکید

  • کد خبر : 31
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷

نویسنده کتاب “دا” با اشاره به اینکه متاسفانه زخم خرمشهر هنوز التیام نیافته بلکه تدریجا در طول این سال ها عفونت کرده است از نمایندگان ملت خواست اجازه ندهند خون شهدا هدر رود در جلسه علنی امروز مجلس ـ سه‌شنبه ۳ خرداد ماه ـ “سیده‌زهرا حسینی” در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در مجلس با […]

نویسنده کتاب “دا” با اشاره به اینکه متاسفانه زخم خرمشهر هنوز التیام نیافته بلکه تدریجا در طول این سال ها عفونت کرده است از نمایندگان ملت خواست اجازه ندهند خون شهدا هدر رود

در جلسه علنی امروز مجلس ـ سه‌شنبه ۳ خرداد ماه ـ “سیده‌زهرا حسینی” در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در مجلس با تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره و امام خمینی (ره) گفت: چه زیباست سوم خرداد؛ روزی که در ۲۹ سال پیش جوانان ایران اسلامی با همت مردانه خود توانستند این روز به یاد ماندنی را برای ما رقم بزنند روزی که تمام  کفر در مقابل ملت مظلوم ما ایستاده بود ولی مردم این سرزمین با همت والای‌شان توانستند این قدرت پولادین را از سر راه بردارند و مشتی بر دهان قدرت‌های بزرگ بزنند.

وی یادآور شد: امروز ۲۹ سال از ان روز می‌گذرد اما متاسفانه زخم خرمشهر هنوز التیام نیافته بلکه تدریجا در طول این سال ها عفونت کرده و من امیدوارم نمایندگان غیور این ملت اجازه ندهند این عفونت به سرطان لاعلاج تبدیل شود.

حسینی تاکید کرد: مردم خرمشهر، آبادان و سایر شهرهای جنگ زده رنج می‌برند و هنوز نمی‌توانند آن طور که لایق این روز است، شادی کنند.

نویسنده کتاب “دا” در ادامه خطاب به نمایندگان با بیان این که از شما می‌خواهم به مسئولیت بزرگی که بر گردن دارید، عمل کنید، گفت: شما در مقابل خون شهدا، رهبری عزیز و مردم مسئول هستید؛ روزی که شما به نمایندگی مردم انتخاب شدید و به مجلس آمدید برای این بود که مشکلات آنها را حل کنید اما امروز هنوز مردم شهرهای جنگ زده با مشکلات خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی ادامه داد: اجازه ندهید خون شهدا هدر رود و خدای ناکرده خانواده‌های شهدا در این دو شهر بگویند کاش عزیزان ما نمی‌رفتند تا امروز بدین حد ذلیل نباشیم.

نویسنده کتاب دا به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: من خدمت رهبر انقلاب تمام مشکلات و مسائل مردم شهرهای جنگ زده به خصوص زنان خرمشهر را عرض کردم و ایشان با ابراز دلداری قول پیگیری دادند و من امیدوارم شما نمایندگان مردم نیز به فکر مردم مظلوم جنگ زده باشید و نگذارید در روزمرگی‌ها از بین بروند.

وی با بیان این که ملت ما دشمنان زیادی دارد تصریح کرد: دشمنان برای نابودی اسلام، تشیع و ایران اسلامی کمر همت بسته‌اند، اجازه ندهید به مقاصد شوم خود برسند.

حسینی ادامه داد: کاری کنید که اگر حمله‌ای به کشور شد، مردم از دل و جان از این کشور دفاع کنند و مردم ما نیز با فقر، بیچارگی، فساد و فحشا دست به گریبان باشند و برخی مردم بی عار، بی درد و نامرد به ما بخندند.

وی یادآور شد: بنده چند روز پیش به خاطر یک ضرورت به منطقه بالای شهر تهران رفته بودم و در آنجا دیدم که خانم‌ها بدون روسری در حال رانندگی هستند، نه اینکه روسری از سرشان افتاده و دور گردن‌شان باشد، اصلا روسری وجود نداشت.

نویسنده کتاب دا متذکر شد: آیا ما شهید دادیم که فحشا همه جا را بگیرد و آیا ما شهید دادیم که قاچاقچی‌ها مواد مخدر در کشور توزیع کنند؟

حسینی تاکید کرد: با مشت آهنین نمی‌شود قوانین الهی را پیاده کرد بلکه با محبت می‌توان این قوانین الهی را در کشور اجرا کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به نام خدا
    با سلام
    فقط خرمشهر نیست که هنوز زخمش التیام نیافته است بلکه صرفنظر از شهرهایی که در دفاع مقدس ویران شدند ، دلهای ویران شده خانواده شهدا نیز هنوز التیام که نیافته است هیچ بلکه زخمشان عمیقتر گشته ولا علاج شده است. وجود بعضی از نامحرمان در نظام که خود را انقلابی ، اسلامی وولایی می پندارند موجب شده است که عاشقان ودلسوزان ودلسوخته گان کنار زده شده وانقلاب را از راه وهدف اصلیش به بیراهه برده تا اهداف پلید خود را عملی سازند. مسئولین خوشخواب وخوش خیال هم به خواب عمیق رفته وانگار با جادو وجنبل دهانشان را بسته اند.فقط این را به رهبر عزیم میگویم که نگران نباشیدصرفنظر از ۲ برادر شهیدم،خود ۵۰ درصد از جانم را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردم باقیمانده جانم را در راه اسلام وولی امر مسلمین فدا خواهم کرد. رهبر عزیزم مثل من وعاشقتر از من زیاد هستند دشمنان به خیال خامشان در صدد براندازی نظام میباشند ولی مثل همیشه طرح وافکارشان را با خود به گور خواهند برد. مرگ بر کسانی که چوب لای چرخهای این مملکت میگذارند. مرگ بر کسانی که خود را به اجانب فروخته اند تا کشور را منهدم کنند. ((جانم فدای رهبر ))

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر