2

رونالدو معتقد است که باید منتظر روزهای بهتری از او باشیم

  • کد خبر : 31153
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۲

من می‌خواهم فصل فوق العاده‌ای داشته باشم و رقابتهای این فصل را در اوج به پایان ببرم

این ستاره پرتغالی در سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۹۴ میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست و در ۱۳۲ دیداری که با پیراهن کهکشانی‌ها برگزار کرده، به ۱۳۱ گل رسیده است.

با وجود درخشش او درترکیب رئال، رونالدو معتقد است که باید منتظر روزهای بهتری از او باشیم.

رونالدو در صحبتهایی گفت: «امیدوارم که سال به سال بهتر شوم. من هنوز به اوج روزههای فوتبالی‌ام نرسیده‌ام. همه این‌ها بستگی به خیلی چیز‌ها دارد. سال آینده از نظر روانی در سطح بهتری خواهم بود. شخصیت امروز من بازتابی از روند زندگی‌ام است. من با تلاش فراوان، به تمام آنچه اکنون دارم رسیده‌ام. هیچ چیزی شانسی به دست نیامده و همه چیز حاصل تلاش، فداکاری و اندک شانس بوده است.»

رونالدودرادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که از روزهای زندگی‌اش در برنابئو راضی است و حتی اگر ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال، برنابئو را ترک کند، دراین باشگاه خواهد ماند.

رونالدو ادامه داد: «من می‌خواهم فصل فوق العاده‌ای داشته باشم و رقابتهای این فصل را در اوج به پایان ببرم. می‌خواهم در مادرید بمانم. هنوز سه سال دیگر از قرارداد من باقی مانده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سران باشگاه چه می‌خواهند. مورینیو؟ من دنباله روی کسی نیستم. همیشه مسیر خودم را دنبال می‌کنم و کاری را برمبنای رفاقت و دوستی انجام نمی‌دهم.»

رونالدو درادامه صحبت‌هایش به تمجید از آقای خاص پرداخت و گفت که مورینیو بهترین مربی دنیاست: «جام‌ها و قهرمانی‌های مورینیو خودشان حرفهای زیادی دارند. او در هر تیمی که بوده به قهرمانی رسیده. هر مربی‌ای در دنیای فوتبال افتخار کسب موفقیتهای مورینیو را به دست نمی‌آورد. به همین خاطر است که من او را بهترین مربی دنیا می‌دانم. تمام مربیان بزرگ به این نیاز دارندتا درکشورهای مختلف به موفقیت برسند و مورینیو این کار را انجام داده.»

تیم ملی پرتغال در گروه مرگ رقابتهای یورو۲۰۱۲ قرار گرفته و با تیمهای آلمان، دانمارک و هلند هم گروه است

ورزش سه -رونالدو دراین باره گفت: «ما باید انگیزه و ذهنیت پیروزی طلبانه داشته باشیم. اگر با ذهنیت بازنده به این رقابت‌ها برویم، به هیچ موفقیتی نخواهیم رسید. فکر می‌کنم گروه سختی داریم ولی تیم ما تیم خوبی است و مربی خوبی راهم در اختیار داریم و از حمایت هوادارانمان هم برخورداریم که این انگیزه به مراتب بیشتری به ما می‌دهد. من مطمئنم که موفق خواهیم بود ولی باید گام به گام پیش برویم. مرحله گروهی سخت است ولی اگر از گروه‌مان صعود کنیم، همه چیز ممکن خواهد بود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر