2

آمار خودکشی در ایتالیا به علت بحران مالی افزایش یافته است

  • کد خبر : 31292
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰

در بحران فعلی اقتصاد، افزایش فشارها بر مردم به معنی کشتن و نابود کردن آنهاست

بررسیها نشان می دهد آمار خودکشی در ایتالیا به علت بحران مالی افزایش یافته است.
به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی
افق نیوز:اوضاع اجتماعی و اقتصادی ایتالیا روز به روز بدتر می شود. اداره آمار ایتالیا اعلام کرد میزان بیکاری در این کشور به نه و سه دهم درصد افزایش یافته است و میزان بیکاری در میان جوانان به حدود سی و دو درصد رسیده است که بالاترین رقم را از ژانویه دوهزار و چهار دارد. همچنین بهای گاز و برق مصرفی نیز بالا رفته است. دولت جدید ایتالیا نیز با بحران بدهیها دست و پنجه نرم می کند. یکی از بزرگترین مشکلات دولت ایتالیا فرار مالیاتی است که سالیانه یکصد و بیست میلیارد دلار از درآمدهای دولت کم می کند. چنین وضعی باعث شده است تا دولت با اتخاذ سیاستهای ریاضت اقتصادی فشار را بر مردم افزایش دهد که به اعتقاد کارشناسان مشکلات را دوچندان کرده است.
ایوانو گیاکوملی از مرکز حمایت از حقوق شهروندان ایتالیا گفت در بحران فعلی اقتصاد، افزایش فشارها بر مردم به معنی کشتن و نابود کردن آنهاست. هر روز تماسهای زیادی از مردم به این مرکز می شود که از ناتوانی در پرداخت قبوض و اقساط خود شکایت دارند و از ما کمک می خواهند.
بحران اقتصادی در ایتالیا میزان ورشکستگی، مصادره خانه ها، بی خانمانی و اخراج از محل کار را به شدت افزایش داده است که این خود باعث مشکلات روحی و روانی و اجتماعی شده و بسیاری را به سمت خودکشی سوق داده است. از سال دوهزار و ده تا کنون به طور متوسط هر روز یک نفر یک نفر به علت مشکلات مالی خودکشی کرده است. در سال دوهزار و یازده حدود یازده هزار شرکت ورشکسته شدند که سی درصد از آنها به علت تاخیر زیاد در بازپرداخت بدهی مشتریان بوده است.
گیاکوملی گفت به نظر من شرایط بسیار نگران کننده است و ارقام مربوط به این بحران باید منتشر شود تا سیاستمداران مجبور شوند نظام مالیاتی را تغییر دهند.
یکی از مخالفان سیاستهای دولت هم گفت مردم بسیار نگران هستند و می ترسند در جایی سرمایه گذاری کنند. به نظر من بهبود اوضاع دست کم دو سال زمان می برد .
هم اکنون بحران خودکشی های مرتبط با مشکلات مالی بسیار جدی شده است با وجود این رسانه های ایتالیا چندان به این مسئله نمی پردازند از این رو این نگرانی وجود دارد که این بحران چندان پیچیده شود که از دست دولت خارج شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31292

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر