3

اسلامی:اگر ویروس کرونا شیوع پیدا نمی کرد یک رکورد تاریخی در جابجایی مسافر ثبت می‌شد

  • کد خبر : 315241
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

وزیر راه و شهرسازی گفت: استقبال از حوزه مسافری نشان دهنده رشد است و اگر ویروس کرونا شیوع پیدا نمی کرد یک رکورد تاریخی در جابجایی مسافر ثبت می‌شد.

به گزارش افق آنلاین ، محمد اسلامی در مراسم بهره برداری از ۳۲۲ دستگاه ناوگان ریلی، اظهار کرد: توسعه خطوط ایستگاهی و فرعی و همچنین افزایش سهم بار در راه‌آهن استراتژی درستی است که با نگاه بهره‌ور و اعتمادسازی متقابل منجر به امضا تفاهمنامه ای به ارزش ۱۳۷۳ میلیارد تومان شد.

وی با بیان این‌که اقدامات انجام گرفته در دولت را بیانگر دست یافتنی بودن سهم  ۱۶٫۵ میلیون تن بار در بخش ریلی است، ادامه داد:‌استقبال از حوزه مسافری نشان دهنده رشد است و اگر ویروس کرونا شیوع پیدا نمی کرد یک رکورد تاریخی در جابجایی مسافر ثبت می‌شد.

وی یادآور شد: خط درود به طول ۲۸۰ کیلومتر بعد از یک دوره ۶۰ ساله بازسازی شد، تصریح کرد: قسط اول منابع مالی راه‌آهن چابهار- زاهدان تخصیص یافت که امیدواریم با رکورد متفاوت این پروژه را تکمیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سهم ۲ میلیون تنی ریل از ترانزیت سالانه ۱۰ میلیون تن کالا، گفت: با پیوستن راه آهن ایران به UIC (اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها) و در صورت گسترش و توسعه بنادر شمالی می توان سهم ترانزیت کشور را با حمل بارهای عبوری اقیانوس هند به شکل ترکیبی به ۳۰ میلیون تن افزایش داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=315241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر