2

فعالیت‌های فرقه شعور کیهانی و رقص و بی بند باری های مشترک + تصاویر

  • کد خبر : 3177
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۷

| یک پژوهشگر ادیان با خطرآفرین خواندن عضویت در فرقه «شعور کیهانی» یا همان «عرفان حلقه» گفت: این فرقه با مطامع مادی به دنبال سواستفاده از مردم است. به گزارش حفا نیوز اسماعیل منصوری ‌لاریجانی در گفت‌وگو با فارس با زیر سؤال بردن سلامت فعالیت‌های فرقه شعور کیهانی اظهار داشت: نظر بنده نسبت به فعالیت‌های […]

|

یک پژوهشگر ادیان با خطرآفرین خواندن عضویت در فرقه «شعور کیهانی» یا همان «عرفان حلقه» گفت: این فرقه با مطامع مادی به دنبال سواستفاده از مردم است. به گزارش حفا نیوز اسماعیل منصوری ‌لاریجانی در گفت‌وگو با فارس با زیر سؤال بردن سلامت فعالیت‌های فرقه شعور کیهانی اظهار داشت: نظر بنده نسبت به فعالیت‌های این فرقه منفی است.

 

وی که سال‌ها پیش برای یکی از کتاب‌های‌ عرفان حلقه مقدمه نوشته است، افزود: سرکرده این گروه در مسئله فرا درمانی حرف‌های متناقضی را مطرح و از آیات و روایات سوء استفاده کرده بود.

منصوری لاریجانی با بیان اینکه این شبکه‌ با نام درمانگری به دنبال سرکیسه کردن مردم ‌و همه فعالیت‌هایش غیرقانونی است، اظهار داشت: این فرقه در اجرای برنامه‌های خود گاهی از حدود موازین شرعی نیز عبور کرده و افراد موجه با سرکردگان این فرقه همراهی نمی‌‌کنند.

این پژوهشگر عرفان نظری تأکید کرد: زمانی که متوجه شیوه غیرقانونی فعالیت‌های این شبکه شدم، هم به آنها اعتراض کردم و هم به برخی مسئولین اطلاع دادم که طرفداران این فرقه افراد خطرناکی هستند و تا جایی که خبر دارم، فعالیت‌های این فرقه توسط مراجع قانونی متوقف شد.

وی دلیل گرایش برخی افراد به اینگونه گروه‌های انحرافی را غفلت از عرفان اهل بیت ‌(ع) خواند و گفت: اگر عرفان اهل‌بیت (ع)‌ به خوبی به جوانان و جامعه معرفی شود، دیگر کسی به دنبال پیوستن به چنین گروه‌های منحرفی نمی‌رود.

SiteRooz.com
SiteRooz.com
SiteRooz.com


لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3177

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر