4

اسرائیل نمی تواند برنامه هسته ای تهران را متوقف کند.

  • کد خبر : 3199
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۸

تحلیلگر مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل (CSIS) در واشنگتن با اشاره به پیشرفت برنامه هسته ای ایران گفت: اسرائیل نمی تواند برنامه هسته ای تهران را متوقف کند. به گزارش خبرگزاری مهر، “آنتونی کوردسمن” روز گذشته در حاشیه کنفرانسی در بیت القدس به جروزالم پست گفت: تلاشهای ایرانی ها برای پیشرفت هسته ای همچنان ادامه […]

تحلیلگر مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل (CSIS) در واشنگتن با اشاره به پیشرفت برنامه هسته ای ایران گفت: اسرائیل نمی تواند برنامه هسته ای تهران را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، “آنتونی کوردسمن” روز گذشته در حاشیه کنفرانسی در بیت القدس به جروزالم پست گفت: تلاشهای ایرانی ها برای پیشرفت هسته ای همچنان ادامه دارد و حمله نظامی نه تنها آن را تضعیف نمی کند بلکه باعث افزایش حمایت ها از این برنامه می شود.

وی در ادامه به انزوای رژیم صهیونیستی در جهان اشاره کرد و افزود: اسرائیل اگر با آسیب زدن به برنامه هسته ای ایران تا حدودی بتواند به اهداف کوتاه مدت خود دست یابد اما نمی تواند با حمله نظامی آن را متوقف کند.

عملیات سوخت گذاری در نیروگاه بوشهر

کوردسمن گفت: مشکل اسرائیل این است که اطلاعات زیادی درباره برنامه هسته ای ایران ندارد، این کشور قابلیت های بسیاری را دارد و حمله نظامی مانع پیگیری ایران از حق هسته ای خود نمی شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برقراری صلح در خاورمیانه گفت: با وجود آنکه صلح با فلسطینیان در تضاد با استراتژی کنونی اسرائیل است اما تل آویو باید از تحولات خاورمیانه به منظور ایجاد صلح با فلسطینیان استفاده کند.

این اظهارات در حالی بیان می شود که آژانس بین المللی انرژی هسته ای اخیرا در گزارشی از پیشرفت در برنامه هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران با وجود حمله کرم رایانه ای “استاکس نت” و تحریمهای ظالمانه و غیر قابل توجیه علیه ایران خبر داده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر