2

عضویت امید و تیام در انجمن همجنس بازان لندن + تصاویر

  • کد خبر : 32447
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹

پریسا مجری برنامه من و تو پلاس که از دیگر دنباله روان فرقه ضاله بهائیت است، در پستی از وبلاگش روابط نامشروع را تایید کرده و عنوان می کند که بر طبق آیین ضاله بهائیت این عمل منعی ندارد.

هفته گذشته تصاویر وبلاگ رها اعتمادی در خصوص شروط اصلی استخدام در شبکه من و تو از سوی باشگاه خبرنگاران منتشر شدکه پرده از فعالیت های فرقه ای در این شبکه بر می داشت.

در وبگردی های دیگر صورت گرفته از سوی خبرنگار این گروه ، اسناد دیگری در فضای مجازی و از دیگر عوامل این شبکه ضد اخلاقی و ضد دینی بدست آمده است که حکایت از رواج انحطاط اخلاقی در این شبکه و اعتقاد راسخ مدیران و مجریان آن به فرقه ضاله بهائیت دارد.
بر اساس پست های ارسال شده کیوان و مرجان عباسی از مدیران ارشد من وتو به فرقه ضاله بهائیت اعتقاد راسخ دارند و قبله خود را سرزمین های اشغالی که خواستگاه این فرقه انحرافی است می دانند.

رها اعتمادی از دیگر مدیران ارشد شبکه انگلیسی من و تو که فردی بهایی زاده است سعی وی‍ژه ای در ترویج احکام ضد اسلامی که در موازات کامل با فرقه بهائیت هستند دارد و آنطور که در وبلاگ رها اعتمادی آمده وی و دو مجری دیگر این شبکه به نام های امید و تیام در انجمن همجنس بازان لندن عضویت دارند.

پریسا مجری برنامه من و تو پلاس که از دیگر دنباله روان فرقه ضاله بهائیت است، در پستی از وبلاگش روابط نامشروع را تایید کرده و عنوان می کند که بر طبق آیین ضاله بهائیت این عمل منعی ندارد.

ندا که پیش از این گزارشگر شبکه خواهر خوانده من و تو یعنی بی بی سی فارسی بوده است بر اساس گفته های خود در وبلاگش از دیگر عناصر بهایی فعال در شبکه ضد اسلامی و ضد اخلاقی من و توست.

البته شبکه من و تو فقط در زمینه ترویج فرقه ضاله بهائیت فعالیت نمی کند و تبلیغ فرقه های دیگری همچون فرقه شیطان پرستی در صدر اهداف در حال اجرای این شبکه بهایی است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]