5

ابوترابی: کشورهای عربی که خود ادعای دین‌داری دارند باید در خط اول دفاع از حقوق ملت فلسطین باشد

  • کد خبر : 330789
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱:۲۰

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: کشوری نظیر امارات متحده عربی که با مردم فلسطین هم‌زبان و هم‌دین می‌باشد و ادعای دموکراسی نیز می‌کند باید در خط مقدم مقابله با رژیم اشغالگر باشد نه این‌که به مردم فلسطین و کشورهای منطقه خیانت کند.

ابوترابی: کشورهای مدعی دموکراسی باید در خط مقدم مقابله با اسرائیل قرار گیرند

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و محکومیت عادی سازی روابط بین امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی بیان کرد: این روزها شاهد عادی سازی روابط خائنانه‌ای در بین کشورهای عربی هستیم که نمونه آن عادی سازی روابط بین امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی است که مردم فلسطین از نظر دین اهل تسنن بوده و از نظر زبان نیز عرب زبان هستند. کشورهای عربی که خود ادعای دین‌داری دارند باید در خط اول دفاع از حقوق ملت فلسطین باشد نه این‌که به مردم فلسطین خیانت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: از منظر حقوق بشر و دموکراسی نیز رژیم صهیونیستی مردم یک کشور را بیرون کرده و آنجا را به زور غصب کردند. همه کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند و به ویژه کشورهای عربی باید جلوی رژیم صهیونیستی بایستند نه این‌که روی به عادی سازی روابط و خیانت بیاورند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با عادی سازی روابط بین امارات متحده عربی و رژیم اشغالگر علنا این قفل شکسته شد و گناه نابخشودنی از سوی حاکمان عربی سرزده است. انتظار از مردم امارات متحده عربی این است که برای دفاع از ملت فلسطین به صدا در آیند. کشور اسرائیل به رسمیت شناخته نشده است و این عادی سازی روابط باعث می‌شود تا اسرائیل روز خوش برای خاورمیانه نگذارد.

ابوترابی در ادامه خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی قصد دارد به نقشه خود که از نیل تا فرات است دسترسی یابد و در این میان از برخی از کشورها تنها سوء‌استفاده کند و در نهایت نمی‌گذارد خاورمیانه یک روز خوش ببیند. اسرائیل یک غده سرطانی است و تا زمانی که ریشه‌کن نشود دنیا را تهدید می‌کند. امیدواریم امارات متحده عربی هرچه زودتر از این اشتباه بزرگ باز گردد و ارتباط خود را با اسرائیل قطع کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=330789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر