4

دیگر دوست ندارم در تیم های پایین جدولی بازی کنم

  • کد خبر : 331388
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷

با آدم‌های کوچک نمی‌شود کار بزرگ انجام داد

بازیکن سابق استقلال معتقد است که این تیم باید برای فصل آینده از فرهاد مجیدی استفاده کند چرا که همبازی سابقش عملکرد خوبی روی نیمکت این تیم داشته است.

به گزارش افق انلاین ، اسماعیل شریفات بازیکن سابق استقلال فصل گذشته را در تیم پیکان شروع کرد اما در نیم فصل دوم به شاهین بوشهر رفت و در نهایت این تیم به لیگ یک سقوط کرد.

او در این ارتباط گفت:” واقعیت این است که با آدم های کوچک نمی توان کار بزرگ کرد. شاهین بوشهر کمبودهای زیادی داشت. ما گاهی در رختکن حتی ابتدایی ترین وسایل مورد نیاز را در اختیار نداشتیم. با این حال من تمام تلاشم را برای این تیم انجام دادم و فکر می کنم که عملکرد خوبی هم داشتم.”

 

شریفات در مورد آینده تیم و خودش گفت:” من قراردادم با شاهین تنها نیم فصل بود و الان بازیکن آزاد هستم. دو سه پیشنهاد دارم اما نمی خواهم عجله کنم. دوست دارم به تیمی بروم که سرمربی اش به من اعتقاد داشته باشد ضمن اینکه در سه فصل اخیر در تیم های رده پایین بوده ام که برای سقوط می جنگیدند و ترجیح می دهم این فصل در تیمی باشم که شرایط متفاوتی دارد.”

 

او در ارتباط با وضعیت استقلال هم گفت:” معتقدم فرهاد مجیدی عملکرد خوبی در استقلال داشت و فقط قهرمان نشد. فکر می کنم خود او بهترین گزینه برای استقلال است.  فرهاد مجیدی یک استقلالی واقعی و متعصب است و دلش برای تیم می سوزد ضمن اینکه عملکردش در زمان حضورش روی نیمکت خوب بود.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر