5

نمایندگان از صبح زود تا دیروقت در تلاش برای حل مشکلات مردم هستند/مجلس یازدهم مرعوب حاشیه‌سازان نخواهد شد

  • کد خبر : 333075
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه برخی افراد و رسانه ها با طرح مطالب غیرواقعی به دنبال حاشیه سازی برای مجلس و مانع سازی در مسیر مثبت نمایندگان هستند، اما قطعا مجلس یازدهم مرعوب حاشیه سازان نخواهند شد.

اقبال شاکری

اقبال شاکری در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نقد غیرمنصفانه یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس در هفته تنها دو روز کار می کند، گفت: قطعا دوستان ما باید مراقب باشند که در موج ایجاد شده از سوی دشمنان قرار نگیرد، زیرا در شرایط کنونی دشمنان به دنبال آن هستند که مجلس انقلابی نتواند به اهداف عالی خود برسد. اما قطعا نمایندگان مجلس یازدهم به این اظهارات و اقدامات گوش نداده و برنامه خود را دنبال می کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی گفته اند که نمایندگان در مجلس کم کار می کنند، اما به طور مثال می گویم که من از صبح زود وارد مجلس شده ام، جلسات کمیسیون عمران تا ساعت پیش برقرار بود و بعد از آن نیز در چند نشست عمومی در مجلس حضور یافتم، الان هم به دانشگاه آمدم تا در آنجا بقیه مسائل و برنامه های پیش رو در مجلس را پیگیری کنم و قطعا نمایندگان دیگر نیز همانند من به دنبال همین مسائل هستند.

وی گفت: مجلس یازدهم در سه ماه اخیر به صورت مداوم جلسات تخصصی و کارشناسی خود را برای بررسی مشکلات کنونی کشور و حل آن ها برگزار کرد و این نشست ها همچنان ادامه دارد، ماحصل این نشست ها، تدوین طرح های برجسته ای مانند طرح اخذ مالیات از خانه های خالی، طرح جهش تولید مسکن، طرح کمک به معیشت مردم، طرح یکسان سازی حقوق بازنشستگان، طرح کمک به اتمام پروژه های عمرانی و طرح رفع مشکلات آزادگان و ایثارگران شده است.

شاکری تصریح کرد: متأسفانه مشکل اینجاست که مجلس در جلسات متعدد با حضور مسئولان اجرایی به بررسی مشکلات کشور پرداخته و برای حل آن ها برنامه ریزی می کند، اما در بیرون این برنامه ها توسط مسئولان اجرایی نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: متأسفانه برخی افراد و رسانه ها با طرح مطالب غیرواقعی به دنبال حاشیه سازی برای مجلس و مانع سازی در مسیر مثبت نمایندگان هستند، اما قطعا مجلس یازدهم مرعوب حاشیه سازان نخواهند شد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=333075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر