4

مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم و ازدواج جوانان اقدامی انجام دهند

  • کد خبر : 342962
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

آیت الله نوری همدانی بر لزوم چاره اندیشی مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات معیشتی مردم و رفع موانع ازدواج جوانان تاکید کرد.

به گزارش افق انلاین ، آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع نمایندگان استان همدان، حل مشکلات معیشتی مردم و رفع موانع پیش روی ازدواج جوانان را نیازمند چاره اندیشی و اقدامات کاربردی و موثر در این زمینه دانست.

آیت الله نوری همدانی افزود: یکی از مواردی که به وجود آورنده گرانی و تورم شده، وابستگی پول کشورمان به دلار است که باید در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود تا بهای پول و معیار فعالیت‌های اقتصادی در کشور وابسته به قیمت دلار نباشد.

مرجع تقلید شیعیان خدمت مخلصانه به انقلاب و مردم ولایتمدار ایران اسلامی را وظیفه همه مسئولان دانست و با بیان اینکه خدمت به خلق خدا از بهترین عبادات است تاکید کرد: مسئولان کشور در هر رده و جایگاهی متواضانه، صمیمانه و صادقانه با مردم برخورد کنند تا قشر‌های مختلف، خیرخواهی مسئولان را حس کنند.

او  تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا راه خود را باصلابت و اقتدار ادامه میدهد و آن‌هایی که در خواب خرگوشی فرو رفته اند و اعتقاد دارند نظام و انقلاب اسلامی در حال تضعیف شدن می‌باشد، بدانند این انقلاب با فکر، فطرت و فرهنگ مردم ایران و همه ملل آزادیخواه سازگار است و تحت تاثیر این مشکلات قرار نمی‌گیرد.

آیت الله نوری همدانی در بخش پایانی صحبت‌های خود مردم استان همدان را مردمی متدین، انقلابی و همیشه در صحنه توصیف کرد و گفت: مردم این استان همیشه در خط اسلام و انقلاب بوده اند و خواهند بود.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و آقایان مفتح، فلاحی، شهبازی، لطفی، بیگی و سرمدی به ترتیب بعنوان نمایندگان تویسرکان، همدان، نهاوند، ملایر، رزن و اسدآباد از استان همدان در این دیدار ضمن دعوت از آیت الله نوری همدانی برای دیدار با مردم این استان پس از شیوع کرونا، اولویت اصلی مجلس یازدهم را تحقق مجلس انقلابی و موثر و راهگشا در زمینه جلوگیری از کاهش جمعیت با تسهیل شرایط ازدواج جوانان و حل مشکلات معیشتی مردم برشمردند.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر