7

آیا واقعا صدا و سیمای ما در طراز کشوری که انقلاب کرد و اسلامی است، می باشد؟

  • کد خبر : 361482
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

یک مرجع تقلید امروز با بسته شدن فضای مجازی مخالف هستم، اما باید نسبت به کنترل ناهنجاری های آن حساس بود. متاسفانه دشمنان، جوانان و خانواده ها را مورد هدف قرار داده که در مقابل این نقشه دشمن باید اقدامات مناسبی انجام گیرد.

نوری همدانی

به گزارش افق نیوز ، آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار حجت الاسلام آقا تهرانی رئیس و برخی اعضای کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: اینکه ما قانونی را تصویب و ابلاغ کنیم، اما نظارت بر اجرا نداشته باشیم مؤثر نیست، بلکه باید با نظارت دقیق، در اجرای آن نیز سهیم باشیم.

وی با اظهار نگرانی از وضعیت صدا و سیما افزود: آیا واقعا صدا و سیمای ما در طراز کشوری که انقلاب کرد و اسلامی است، می باشد؟، بخشی از برنامه ها خلاف شرع است که باید جلوی آن گرفته شود.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به فرهنگ غنی اسلام افزود: دنیای امروز تشنه حقایق اسلام است. امام رضوان الله تعالی علیه با قیام خویش نگاه جهانیان را به اسلام جلب نمود و یک شاکله خاصی به دنیا معرفی نمود و آن شاکله تدین و اسلام است. دنیای امروز که از زر و زور و تزویر، که تنها سرمایه دشمنان اسلام است خسته شده است و بدنبال حقیقت اسلام ناب محمدی است، امروز شما باید مسایل فرهنگی خارج از کشور را پیگیر باشید که آیا سازمان فرهنگ و ارتباطات توانست پیام فرهنگی انقلاب و ایران و اسلام را به جهان معرفی کند؟

آیت الله نوری همدانی در ادامه وضعیت فرهنگی در فضای مجازی را نگران کننده دانسته و افزود: امروز بابسته شدن فضای مجازی مخالف هستم، اما باید نسبت به کنترل ناهنجاری های آن حساس بود. متاسفانه دشمنان جوانان و خانواده ها را مورد هدف قرار داده اند که در مقابل این نقشه دشمن باید اقدامات مناسبی انجام گیرد.

وی در پایان ایجاد شبهه در فضای مجازی نسبت به اسلام و انقلاب و شیعه را فراوان دانست که نیازمند پاسخگویی است

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر