1

شایعه کشف اسناد از کیف شاه با طراحی حمید بقایی برای انحراف افکار عمومی بوده است

  • کد خبر : 3457
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۰

مدیرعامل بازداشت شده منطقه آزاد ارس و مدیر سابق کاخ موزه نیاوران گفت که شایعه کشف اسناد از کیف شاه در کاخ نیاوران با طراحی حمید بقایی برای انحراف افکار عمومی از سخنان جنجالی وی درباره ترکیه صورت گرفت. به گزارش فارس، سال گذشته خبری مبنی بر اینکه چمدان حاوی اسناد محرمانه جنگ جهانی دوم […]

مدیرعامل بازداشت شده منطقه آزاد ارس و مدیر سابق کاخ موزه نیاوران گفت که شایعه کشف اسناد از کیف شاه در کاخ نیاوران با طراحی حمید بقایی برای انحراف افکار عمومی از سخنان جنجالی وی درباره ترکیه صورت گرفت.
دروغ "کشف اسناد ازکیف شاه "طراحی بقایی بود

به گزارش فارس، سال گذشته خبری مبنی بر اینکه چمدان حاوی اسناد محرمانه جنگ جهانی دوم و برخی نامه‌نگاری‌های وزارت خارجه مربوط به قبل از انقلاب در خودروی رولزرویس شاه مخلوع پیدا شده، توسط علیرضا مقیمی مدیر وقت کاخ موزه نیاوران اعلام شد.

در آن زمان صداوسیما و رسانه‌های مختلف توسط مقیمی برای پوشش این خبر عجیب به محل کاخ موزه نیاوران دعوت شدند و مانور رسانه‌ای فراوانی روی این موضوع داده شد.

اما اخبار واصله حاکی از آن است که علیرضا مقیمی مدیر وقت کاخ موزه نیاوران که بعدها به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد ارس منصوب و چند روز پیش نیز دستگیر شد، در اولین اظهارات خود پس از دستگیری گفته است: شایعه کشف اسناد از کیف شاه در کاخ نیاوران با طراحی حمید بقایی برای انحراف افکار عمومی از سخنان جنجالی وی درباره ترکیه صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، سال گذشته حمید بقایی، نماینده وقت رئیس‌جمهور در آسیا، کشتار ارامنه در سال ۱۹۱۵ میلادی توسط امپراتوری عثمانی، را “نسل کشی ” دانست که این اظهارات با واکنش ترکیه مواجه شد و وزیر خارجه این کشور خواستار ارایه توضیح ایران در مورد سخنان بقایی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر