افشاگری محمد نادری درباره انتقال از پرسپولیس به استقلال

محمد نادری خالق یکی از انتقال‌های جالب و پر سرو صدای فوتبال ایران در سال گذشته بود که با جدایی از پرسپولیس راهی استقلال شد و در این تیم هم عملکرد موفقی داشته است. نادری در گفتگوی نوروزی درباره جدایی از سرخپوشان و پیوستن به آبی پوشان و همینطور شرایط تیم ملی صحبت می‌کند.

محمد نادری بیان داشت: من هم مثل بقیه نگران دوستان و آحاد مردم در سال ۹۹ بودم. متاسفانه در سالی که گذشت بسیاری از هموطنان را از دست دادیم و به ویژه درگذشت دو بازیکن بزرگ فوتبال کشورمان، جامعه ورزش را هم داغدار کرد. سال ۹۹ در سفره هفت سین افرادی بودند که کنار خانواده هایشان بودند اما امروز رخ در نقاب خاک کشیده‌اند. صمیمانه خدمت بازماندگان آن‌ها عرض تسلیت دارم. سخت‌ترین لحظات سال وقتی بود که تصاویر مربوط به غم و ناراحتی خانواده‌های مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز را دیدم. روح هم درگذشتگان شاد. امیدوارم سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای عموم مردم و در نهایت همه انسان‌ها در کره زمین باشد.

نادری درباره حضورش در جمع سرخابی ها بیان داشت: من با احترام از همه تیم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام یاد می‌کنم. به طور حتم هواداران تراکتور، نساجی و پرسپولیس برای من قابل احترام هستند و بابت زحماتی که برایم کشیدند تشکر می‌کنم. به محض اینکه به استقلال هم آمدم متوجه نهایت لطف و احترام و تعصب هواداران این تیم شدم و از همه پیام‌های لطف آن‌ها که باعث انگیزه بیشتر من شد تشکر می‌کنم.

من همه تلاشم را در هر تیمی حضور دارم انجام می‌دهم. امیدوارم بتوانم موثر باشم. بدون شک همه تلاشم را برای کمک به تیم انجام می‌دهم.

ایلنا/محمد نادری درباره انتقال از پرسپولیس به استقلال گفت: هیچ وقت دوست ندارم درباره این موارد صحبت کنم و از تنش و حاشیه گریزان هستم. سال‌ها بعد در فوتبال این مباحث باقی نمی‌ماند و فقط خوبی‌ها خاطره می‌شوند. برای مثال پس از ۲۰ سال کسی یادش نمی‌ماند فلان بازی چه نتیجه‌ای داشت اما اینکه کار اخلاقی خوبی از یک شخص سر بزند در اذهان ماندگار است. امیدوارم بتوانم در مسیری بدون تنش و حاشیه به کارم ادامه دهم.

وی افزود: استقلال رختکن خوبی دارد. همان روز اولی که به تیم آمدم بازیکنان با رفتار خوب‌شان من را سورپرایز کردند. از همه آن‌ها سپاسگزارم. همچنین از آقای فکری و همکاران‌شان که واقعا زحمت کشیدند و من شاهد تلاش آنان بودم. آقای مجیدی و کادر فنی جدید هم انگیزه و نشاط تازه‌ای به تیم تزریق کردند. همه امیدواریم استقلال بهترین نتایج را در ایران و آسیا بگیرد.

بازیکن استقلال بیان داشت: برای همه بازیکنان احترام زیادی قائل هستم. میلیچ هم بازیکن باتجربه و شایسته‌ای است که در جهت موفقیت استقلال تلاش می‌کند. هدف همه ما در نهایت موفقیت استقلال است.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید کل تیم یک دل و یکصدا برای این هدف می‌جنگیم.