2

شرایط حمل و نقل دریایی جهان تا سال ۲۰۲۲ عادی نمی‌شود

  • کد خبر : 346125
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

یک کارشناس برجسته کشتیرانی پیش بینی کرد که عادی شدن شرایط حمل و نقل محموله های دریایی که به دلیل مسدود شدن کانال سوئز توسط یک کشتی کانتینری مختل شده است، زودتر از نیمه دوم امسال و یا احتمالاً در سال ۲۰۲۲ صورت نخواهد گرفت.

شرایط حمل و نقل دریایی جهان تا سال 2022 عادی نمی‌شود

به گزارش افق انلاین ، یاپ وی ییم، کارشناس کشتیرانی و استاد دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور به خبرگزاری تاس گفت عادی شدن شرایط حمل و نقل محموله های دریایی که به دلیل مسدود شدن کانال سوئز توسط یک کشتی کانتینری مختل شده است، زودتر از نیمه دوم امسال و یا احتمالاً در سال ۲۰۲۲ صورت نخواهد گرفت.

این کارشناس گفت: کانال سوئز از سیستم کاروانی برای سازماندهی ترافیک دریای به سمت شمال و جنوب استفاده می کند. صف کشتی ها همچنان در حال طولانی شدن است.

وی گفت: تقریباً ۲۰۰ کشتی در دریای سرخ و دریای مدیترانه منتظر هستند.

یاپ وی در ادامه تاکید کرد: خطوط کشتیرانی باید گزینه های خود را برای رفتن از مسیر کیپ بررسی کنند که ممکن است مسیرشان تا ۲ هفته دیگر طول بکشد.

این کارشناس گفت: اگر بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم، می توانیم پیش بینی کنیم که تأثیر این حادثه تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ و حتی تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: تأثیرات این حادثه برای بندر سنگاپور به عنوان یک قطب بزرگ حمل و نقل برای منطقه آسیا و اقیانوسیه به واسطه ایجاد اختلال در برنامه های حمل و نقل دریایی، به ویژه برای خدمات اصلی که بین آسیا و اروپا انجام می شوند، احساس خواهد شد.

این کارشناس در ادامه تاکید کرد که سنگاپور در این تجارت و برای تعدادی از خدمات دریایی از طریق جنوب شرقی آسیا، تنها توقفگاه بندری در این منطقه است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=346125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر