3

تصاویر دلخراش از حمله ناتو به دانشگاهی در لیبی

  • کد خبر : 3466
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۱

افق –  آتی؛ جنگ ناتو علیه لیبی نه تنها جهادی بشردوستانه نیست بلکه یک خودنمایی بین المللی برای مقابله با تجاوزات و خشونت هاست. “مهدی داریوش ناظم الرعایا”، تحلیلگر “والترنت” در این خصوص می نویسد، ناتو خود مرتکب جنایات جنگی است. بیمارستان ها و دانشگاه ها مورد حمله این نیرو واقع می شوند و شهرها […]

افق –  آتی؛ جنگ ناتو علیه لیبی نه تنها جهادی بشردوستانه نیست بلکه یک خودنمایی بین المللی برای مقابله با تجاوزات و خشونت هاست.

“مهدی داریوش ناظم الرعایا”، تحلیلگر “والترنت” در این خصوص می نویسد، ناتو خود مرتکب جنایات جنگی است. بیمارستان ها و دانشگاه ها مورد حمله این نیرو واقع می شوند و شهرها به صورت وحشیانه ای توسط آنها تخریب می شود.

اخیرا دانشگاه “ناصر” مورد حمله این نیرو قرار گرفته است. بسیاری از کارمندان این دانشگاه، کشته و زخمی شدند بدون آنکه توجیهی برای آن وجود داشته باشد.

این عمل ناتو سوءاستفاده از موقعیت خود برای تخریب کشور لیبی است. یکی از اهداف آنها ضربه به اقتصاد لیبی و جلوگیری از توسعه این کشور به عنوان یک دولت ملی است. به همین دلیل آنها مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان ها، کارخانه ها و حتی کشتی سازی لیبی را هدف بمباران های خود قرار می دهند.

خوانندگان گرامی مستحضر باشند تصاویر موجود دلخراش هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3466

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر