3

در اصفهان ترافیک شد پرسپولیس را محروم کردند/ سید جلال هم طرح ترافیک نداشته است!

  • کد خبر : 350353
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

حتی اگر بپذیریم تمام محرومیت‌های کمیته انضباطی در مورد اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس و دربی تهران درست بوده (که نبوده) مسلما نمی توانیم بابت محرومیت پرسپولیس از میزبانی قانع شویم.

در اصفهان ترافیک شد پرسپولیس را محروم کردند/ سید جلال هم طرح ترافیک نداشته است!

 در اصفهان ترافیک شد تا اتوبوس پرسپولیس دیر به ورزشگاه برسد و یکسری شعارها هم سر داده شد. اصلا بنا را بر این می گذاریم که باشگاه سپاهان از چیزی خبر نداشته وحتی ترافیکی هم ایجاد نشده و اتفاقی رخ نداده است. خب تقصیر پرسپولیس چیست که از میزبانی سال بعد محروم شده است؟ آیا در تهران هم ترافیک درست شده بود؟

کمیته انضباطی حتی می توانست چند بازیکن دیگر پرسپولیس را هم محروم کند اما این که این تیم را از میزبانی سال بعد با سپاهان محروم کرده هیچ دلیل قانونی ندارد و دوستان توضیح هم ندادند که بر اساس کدام ماده قانونی چنین حکمی را صادر کرده اند؟ دقیقا عین این می ماند که در مادرید راه را بر اتوبوس بارسلونا ببندند اما کمیته انضباطی اسپانیا بارسلونا را از میزبانی محروم کند!

نکته دیگر این که بعضی از خاطیان را به کمیته انضباطی کشاندند (مثل غلامپور و فرجی) و بعضی دیگر را دعوت نکردند (مثل سیدجلال) احتمالا سید جلال طرح ترافیک نداشته و به همین خاطر زیاد مزاحمش نشده اند. حالا بماند که فرجی دو جلسه محروم شد و سید جلال یک جلسه!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=350353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آخر کار مشخص نشد این یارو که خبرنگار رو کتک زد و باغث و بانی تشنج در ورزشگاه نقش جهان بود و با ای دی وارد نقش جهان شد و با اتوبوس فرودگاه همراه بازیکنان پیروزی وارد سالن ترمینال شد ، چه نسبتی با پیروانی داره ؟ بنده خدا اینقدر هم قسم جلاله خورد که اصلا نمیشناسدش !!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر