9

واکنش زیباکلام به تماس تلفنی مکرون و رئیسی + تصویر

  • کد خبر : 355843
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

صادق زیباکلام با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود به مکالمه یک ساعته امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان واکنش نشان داد.

در پی انتشار خبر مکالمه تلفنی رئیس جمهور فرانسه و رئیس جمهور کشورمان، صادق زیباکلام با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

اگر آقای روحانی دو روز بعد از مراسم تحلیفشان، یکساعت با آقای مکرون رئیسِ جمهورِ فرانسه، خوش و بش میکردند. (با توجه باینکه علی القاعده اگر گفتگو خیلی انقلابی و قهرآمیز میبود یکساعت به درازا نمیکشید) متهم میشد به “ارسال چراغ سبز به غربیها و اتکا به آنان بجای تکیه برتوانمندیهای داخلی”.اما اگر جناب رئیسی همان فعل را مرتکب شوند،”بمعنای نشان از عزت و عزم و اراده انقلابی است و انتقال این پیام به غربیهای زورگو و تجاوزگر که دوران سر خم کردن و کرنش در مقابل غربیهای دروغگو بسر آمده و منبعد آنها با مشت گره کرده نیرومند و غرور آفرین ملت مسلمان و انقلابی ایران روبرو خواهند شد.”
همه مان حکایت خواهر و برداری را که کنار همسران شان در گرمای تابستان بالای پشت بام خوابیده بودند و توصیه مادر را که به دخترش میگوید هوا سرد است و نزدیکتر به همسرش شود و همزمان هم به پسرش میگوید هوا گرم است و اینقدر به همسرش نزدیک نشود را شنیده ایم.واکنش عروس خانم را هم به توصیه مادر شوهرش شنیده ایم که میگوید:
قربان برم خدا را
یک بام و دو هوا را

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب دکتر زیبا کلام عزیز، آقای روحانی در طی چند سال اخیر حدود ۱۰ بار با مکرون گفتگوی تلفنی داشت. سوابق را بررسی کنید!

  2. دکتر عزیز در تاریخ ۱۰ شهریور ۹۸ طبق اظهارات آقای واعظی، دکتر روحانی ۲ ساعت با مکرون مکالمه تلفنی داشت.

  3. واکنشش به حمید نوری چیه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر