2

پیش فروش ۵ هزار رانا در یک روز

  • کد خبر : 35601
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸

دراولین روز ازپیش فروش دومین خودرو با نشان ایرانی به نام رانا بیش از ۵ هزار نفر ثبت نام کردند که این میزان نشان دهنده علاقه مردم به خودرو های به روز و با سطح ایمنی بالا است .

 

به گزارش افق ، مهندس عبداله با بایی معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : این میزان استقبال نشان دهنده علاقه مردم به تولید خودرو با برند ملی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است .


وی افزود : محصول جدید ایران خودرو از ویژگی ها و استانداردهای روز جهانی برخوردار است و بر پایه یک پلتفرم کاملا جدید در کلاس بی و سی طراحی وتولید شده است.


با بایی تاکید کرد : خودرو رانا بر پایه قابلیت های موجود در تمامی زنجیره  خودروسازی طراحی و تولید شده و یک خودروی مناسب برای خانواده های کم جمعیت به شمار می رود که بخش قابل توجهی از مشتریان ایرانی را تشکیل می دهد.


معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد : رانا خودرویی است که کاملا از دانش حرفه و فن ایرانی از آن استفاده شده واز لحاظ ایمنی و کیفی قابلیت عرضه در جهان را دارد و مختص بازار ایران نیست و قابل رقابت با بازارهای خارج است.


وی خاطر نشان ساخت : این خودرو فراتر از حد استانداردها است و نسبت به خودروهای همکلاس، حداکثر ایمنی را دارد. خودرو رانا  از لحاظ ایمنی سرنشینان خودرو و نیز ایمنی تصادف با عابر پیاده بالاتر از رقبا است .


معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد :  ایران خودرو از تازه ترین دستاوردهای طراحی و علمی برای خودرو رانا استفاده کرده و با ارایه پلتفرم جدید، زیرساختی را برای گونه های مختلف محصول با قوای محرکه گوناگون، فراهم ساخته است.


گفتنی است پیش فروش رانا از روز هشتم خرداد ماه سال جاری با ۱۰ میلیون تومان ودیعه درنمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شد./ایکوپرس


لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر