12

واکنش عضو شورای شهر تهران به هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی معاون فرهنگی شهرداری برای یک پست در اینستاگرام

  • کد خبر : 356502
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

عضو شورای شهر تهران نسبت به هزنیه ۸۰۰ میلیون تومانی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری در دوره حناچی نسبت به پویش جان تو جان شهر و هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی پست‌های این پویش انتقاد کرد.

واکنش عضو شورای شهر تهران به هزینه 800 میلیون تومانی معاون فرهنگی شهرداری برای یک پست در اینستاگرام

به گزارش افق آنلاین ، زهرا شمس احسان در جریان پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی و تشکر از گزارش جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: قطعا شما می‌دانید که فعالیت در حوزه فرهنگی شهرداری تهران چقدر دشوار است و چه مسئولیت سنگینی است و بی‌شک پیش از پذیرش این مسئولیت نسبت به این موضوع واقف بوده‌اید.

وی تصریح کرد: در پی ۴ سال از مدیریت شهری گذشته اتفاقات تلخی در حوزه فرهنگ انجام شده است و بسیاری از کارشناسان حوزه فرهنگی و اجتماعی نسبت به عملکرد فرهنگی شهرداری و هزینه‌های انجام شده توسط این معاونت انتقاد داشتند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در دوره قبل شاهد اجرای پویش تحت عنوان جان تو جان شهر توسط معاونت فرهنگی شهردرای تهران اجرا شد که برای این اینستاگرام این پویش ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد در حالی که برای هر پست از این پویش تنها ۱۰۰ نفر بازدیدکننده داشت.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در دوره مدیریت شهری گذتشه مغفول مانده است عدم توجه به برنامه‌های آموزشی و شهروندی بود همچنین شورایاری‌‌ها که مهمترین نهاد محلی محسوب می‌شوند توسط سازمان بازرسی منحل شدند اما هیچ تلاشی از سوی مدیریت شهری گذشته برای فعالیت مجدد این نهاد انجام نشد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر