12

آخوندی: قرار نیست شهردار تهران برای هر انتصاب با تمام اعضای شورای شهر صحبت کند

  • کد خبر : 360860
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

عضو شورای شهر تهران گفت: ما نظرات خود را در جلسات خصوصی و هم‌اندیشی ارائه می‌کنیم اما قرار نیست شهردار تهران برای هر انتصاب با تک تک اعضای شورای شهر صحبت کند.

آخوندی: قرار نیست شهردار تهران برای هر انتصاب با تمام اعضای شورای شهر صحبت کند

به گزارش افق نیوز ، محمد آخوندی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به خدمت خالصانه و صادقانه مدیریت شهری در این دوره اظهار کرد: شهروندان تهرانی نسبت به عملکرد دوره قبل ناراضی بودند به طوری که در آن دوره شاهد بودیم که برای یک طرح میلیاردها تومان هزینه می‌کردند.

وی با اشاره به دروغ‌پردازی‌ها و انتشار اخبار کذب و نادرست توسط برخی رسانه‌ها گفت: اهداف این رسانه‌ها مشخص و سیاسی هستند به طوری که در چند روز گذشته اخباری مبنی بر دعوا در جلسه شورای شهر مطرح کردند که این اخبار کاملا کذب است.

عضو شورای شهر تهران گفت: البته همه می‌دانند که این اخبار کذب و دروغ است اگرچه اعضای شورای شهر تهران در جلسات هم اندیشی بحث‌های جدی می‌کنند و حتی اختلاف نظری وجود دارد اما این به معنای اختلاف و دعوا بین شورا و شهرداری نیست.

آخوندی درباره انتصابات انجام شده در بدنه شهرداری گفت: شاید در این حوزه نیز نظرات متفاوت باشد و قرار نیست برای هر انتصاب شهردار با تک تک اعضا صحبت کند. البته ما نظرات خود را در جلسات خصوصی و هم اندیشی می‌دهیم.

وی همچنین ضمن تشکر از انتصاباتی که شهردار تهران از بدنه شهرداری انجام داده است اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر هیچ کدام به دنبال سهم‌خواهی در مدیریت شهری نیستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر