5

اصلی ترین خرید پرسپولیس در راه ؛ یحیی یک ستاره دیگر را نشان کرد

  • کد خبر : 356968
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

یحیی گل محمدی تا به اینجای نقل و انتقالات ۴ بازیکن جدید به تیم خود اضافه کرده و این در حالیست که گمانه‌زنی درباره یک خرید دیگر همچنان ادامه دارد.

پیشکسوت پرسپولیس: حفظ صدرنشینی سخت‌تر از رسیدن به این جایگاه است - ایرنا

 

علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، علی نعمتی و رضا اسدی چهار بازیکن جدید پرسپولیس هستند و این در حالیست که هدف تابستانی آنها برای تمدید با شهریار مغانلو یا جذب سجاد شهباززاده با شکست همراه شد. این اتفاق باعث شده تا گمانه‌زنی درباره ادامه فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی با جذب یک بازیکن دیگر (در خط حمله) همچنان ادامه داشته باشد. اکنون نگاهی خواهیم انداخت به پست‌ها و نفراتی که یحیی گل محمدی در اختیار دارد.

دروازه؛ لک به کسی باج نمی‌دهد، بوژیدار هم هست
پرسپولیس در خط دروازه نیازی احساس نمی‌کند. آنها حامد لک را به عنوان گلر فیکس در اختیار دارند که فصل گذشته با بیشترین کلین شیت کار را به پایان رساند. بوژیدار رادوشویچ هم به تهران بازگشته و با توجه به قراردادی که با سرخپوشان دارد، با این تیم همکاری خواهد داشت تا خط دروازه این تیم کاملا بیمه به نظر برسد.

دفاع میانی؛ رهبری سیدجلال و سه مدافع باانگیزه
پرسپولیس طی دو فصل اخیر دو بازیکن ملی‌پوش را در این پست از دست داده و شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان راهی قطر شده‌اند. آنها اما با جذب فرشاد فرجی در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته و علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی در این فصل و در حالیکه سیدجلال حسینی را هم در اختیار دارند، ماجرای این پست را هم ختم به خیر کرده‌اند تا مشکلی از این بابت احساس نکنند.

دفاع چپ؛ آقایی و امیری
در سمت چپ دفاعی هم پرسپولیس سعید آقایی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و وحید امیری نیز در فصل گذشته در این پست جواب داده است. علی شجاعی هم هنوز تصمیم خود را برای جدایی قطعی نکرده و توانایی حضور در این پست را دارد.

دفاع راست؛ شیری تمدید کرد، سیامک هست
در سمت راست دفاعی هم مهدی شیری قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده و همچنان در جمع سرخپوشان حاضر خواهد بود. سیامک نعمتی نیز دیگر بازیکنی است که یحیی گل محمدی روی توانایی‌های او در این پست حساب باز کرده است.

هافبک دفاعی؛ نور رفت و اسدی بست
احمد نوراللهی به عنوان ستاره شماره یک پرسپولیس در فصل گذشته، از این تیم جدا شد و پیراهن شباب الاهلی را بر تن کرده است. یحیی به جای این بازیکن موفق به جذب رضا اسدی شد تا بخشی از نیازهای تیم برطرف شود. این در حالیست که آنها با کمال کامیابی نیا نیز تمدید کرده‌اند و میلاد سرلک را هم در اختیار دارند. محمد شریفی نیز در فصل گذشته در برخی دیدارها فرصت بازی در این پست را به دست آورد و توانست جواب اعتماد یحیی گل محمدی را بدهد و البته مهدی ترابی نیز قابلیت هجومی‌تری در این پست دارد و در برخی بازی‌ها برای دقایقی در آن حضور داشته است.

خلاقیت، تکنیک و گلزنی؛ چپ پرسپولیس پر است
در خط میانی احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی نیز حضور دارند تا آنها کاملا از این حیث شرایط خوبی را دنبال کنند و با کمترین مشکل مواجه باشند. با توجه به سیستم یحیی گل محمدی آنها از این سرمایه‌ای که در اختیار دارند در هر بازی قادر به سود بردن دو نفر از آنها خواهند بود و این مساله شرایط را در نیمکت نیز به سود آنها خواهد کرد.

مهاجم؛ شهریار رفت، مهاجم خارجی نیاز پرسپولیس؟
پرسپولیس در خط حمله شهریار مغانلو را از دست داده است. بازیکنی که در نیم فصل گذشته ۴ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. هرچند این آمار گلزنی نمی‌تواند چندان در پرسپولیس مطلوب به نظر برسد اما شرایط فیزیکی و فنی شهریار نیاز این تیم در خط حمله به نظر می‌رسید. با این حال پرسپولیس اکنون عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را در اختیار دارد و مهدی مهدیخانی نیز که بحث زیادی درباره آینده‌اش به گوش می‌رسد دیگر مهاجم این تیم محسوب می‌شود. کادر مدیریتی پرسپولیس اعلام کردند در صورت نیاز یحیی گل محمدی آنها در تلاش برای جذب مهاجم خارجی یا بازیکنی با قابلیت حضور در این تیم از بازار داخلی نیز خواهند بود.

به نظر شما پرسپولیس در کدام پست نیاز به جذب بازیکن خواهد داشت و پیشنهاد شما برای این انتقال کدام خواهد بود؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. این تیم رضا قوچان نژاد رو کم داره
    یک بازیکن خلاق و فرصت طلب که نوک حمله پرسپولیس رو بیمه میکنه
    اقا یحیی تورو خدا رو این گزینه به صورت ویژه فکر کن
    ممونم

  2. سروش یا پاتوسی برای هافبک/ وپاکدل یا خارجی برای حمله
    دیگه تیم تکمیل میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر