2

اخبار فوری از پرسپولیس/ پایان راه سیامک نعمتی و شیخ دیاباته

  • کد خبر : 379522
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

شیخ دیاباته و سیامک نعمتی باز هم خط خوردند.

اخبار فوری از پرسپولیس/ پایان راه سیامک نعمتی و شیخ دیاباته

دقایقی قبل از بازی پرسپولیس و گل گهر و در شرایطی که ترکیب اصلی پرسپولیس مشخص شد، لیست بازی و اسامی بازیکنان ثابت و نیمکت نشین دو تیم در اختیار خبرنگاران و رسانه ها قرار گرفت تا مشخص شود باز هم دو بازیکن سرشناس پرسپولیس از لیست کار گذاشته شدند.

سیامک نعمتی و شیخ دیاباته که در چهار مسابقه اخیر اصلاً به میدان نرفته‌ بودند، باز هم با تشخیص یحیی گل محمدی از لیست کنار گذاشته شدند. آن هم در شرایطی که این دو بازیکن نه محروم بودند و نه با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کردند. گفتنی است سیامک نعمتی در چند بازی اخیر یکی از نفرات ثابت خط خورده از لیست بوده اما شیخ دیاباته در بازی با پیکان روی نیمکت حضور داشت اما به میدان نرفت.

به هر روی در روزهایی که یحیی به نظر می رسد به خوبی نفرات و بازیکنانش را شناخته و سعی دارد با بهترین ترکیب و تدبیر، تیمش را برای سومین بار به عنوان قهرمانی برساند، کنار گذاشتن چندین باره نفراتی چون شیخ دیاباته و سیامک نعمتی حکایت از آن دارد که او به هیچ وجه از شرایط فنی و به ویژه روحی آن ها راضی نیست و قطعا برای فصل جدید برای آن ها تصمیم تازه ای خواهد گرفت.

گفتنی است در این روزها همان قدر که آمادگی بدنی و فنی برای یحیی گل محمدی مهم است، آمادگی روحی – روانی شاگردانش نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و قطعا این دو بازیکن با پارامترهای موردنظر یحیی فاصله زیادی دارند که برای چند هفته پیاپی حتی روی نیمکت نیز نمی نشینند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر