12

رییس فدراسیون دوچرخه سواری از سمت خود کناره گیری کرد

  • کد خبر : 359114
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

رییس فدراسیون دوچرخه سواری از سمت خود کناره گیری کرد. 

رییس فدراسیون دوچرخه سواری استعفا داد

به گزارش افق نبوز ، پس از اینکه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری انتخابات فدراسیون ایران را تایید نکرد، محمود رشیدی تصمیم گرفت برای مصلحت دوچرخه‌سواری از سمت خود کناره گیری کند و استعفای خود را نیز به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده است و اکنون منتظر تصمیم وزیر ورزش است.

او کناره گیری خود را تایید کرد.

رشیدی  پنجم خرداد سال جاری به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد اما این انتخابات به تایید اتحادیه جهانی نرسید.

او نظر دارد این استعفا را به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اعلام کند.

 

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
آمار کرونا
[cov2019]