8

گواردیولا: کلوپ و لیورپول باعث شدند مربی بهتری شوم

  • کد خبر : 359774
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۱

سرمربی منچسترسیتی به تحسین همتای خود در تیم لیورپول پرداخت.

گواردیولا: کلوپ و لیورپول باعث شدند مربی بهتری شوم

به گزارش افق نیوز به نقل از اکسپرس، روز یکشنبه بازی حساس لیگ برتر بین منچسترسیتی و لیورپول برگزار می شود. این دیدار جدال حساس دو مربی بزرگ است. پپ گواردیولا ، در مورد یورگن کلوپ همتای خود در تیم لیورپول صحبت کرد.

پپ گواردیولا گفت: یورگن و تیم هایش به من کمک کردند تا مربی بهتری شوم.

روز یکشنبه قرمزها از تیم مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی می کنند. لیورپول قبل از هفتمین بازی با ۱۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. منچسترسیتی تاکنون ۱۳ امتیاز کسب کرده است و با تیم های چلسی، منچستریونایتد، اورتون و برایتون در رتبه دوم قرار دارد. گواردیولا درباره کلوپ می گوید: برخی مربیان شما را به چالش می کشند تا قدمی به جلو بردارید.

این آلمانی ۵۴ ساله از اکتبر ۲۰۱۵ مربی باشگاه لیورپول بوده و در سال ۲۰۱۹ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و سال بعد نیز عنوان قهرمانی انگلیس را به دست آورد. گواردیولا در ژوئیه ۲۰۱۶ به منچسترسیتی پیوست و از آن زمان تاکنون سه بار قهرمان لیگ برتر شده است.

گواردیولا گفت: ما چند سالی است که اینجا در انگلیس با هم هستیم ، ما اغلب در مسابقات مختلف مقابل یکدیگر بازی می کنیم. گاهی اوقات برنده می شویم، گاهی می بازیم ، اما این خوب است زیرا هر دو تیم یک ایده دارند: گلزنی.  هر دو در تلاش برای پیروزی هستیم.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]