7

ستاره لیگ برتری با دختر گواردیولا مشاهده شد +تصاویر

  • کد خبر : 360102
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

دله در ماه فوریه از نامزد سابق خود «رابی مائه» جدا شده بود و اکنون به نظر می‌رسد که رابطه جدیدی را با بزرگ‌ترین دختر پپ گواردیولا آغاز کرده است.

دله در ماه فوریه از نامزد سابق خود «رابی مائه» جدا شده بود و اکنون به نظر می‌رسد که رابطه جدیدی را با بزرگ‌ترین دختر پپ گواردیولا آغاز کرده است.
دله الی ستاره تاتنهام و ماریا، دختر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی باز هم با یکدیگر دیده شدند تا خبر رابطه این دو نفر با یکدیگر بر سر زبان‌ها بیفتد.

به گزارش خبر ورزشی، دله الی با ماریا، دختر گواردیولا در حال خروج از رستوران مشاهده شد و شایعات مربوط به رابطه داشتن این دو نفر دوباره شدت گرفت.

در تصاویری که توسط نشریه «دیلی‌میل» منتشر شد، دله و ماریا در حال خروج از رستوران نوویکوف در میفر لندن دیده می‌شوند. این روزنامه با یکی از نزدیکان دله الی تماس گرفت تا از جزئیات باخبر شود، اما الی مایل نبود در مورد زندگی خصوصی‌اش حرفی بزند.

مثل اینکه منطقه غرب لندن مکانی محبوب برای ستارگان ورزشی باشد، چون قبلاً هم آنتونی جاشوا و نوواک جوکوویچ در بین مهمانان دیده می‌شدند. دله در ماه فوریه از نامزد سابق خود «رابی مائه» جدا شده بود و اکنون به نظر می‌رسد که رابطه جدیدی را با بزرگ‌ترین دختر پپ گواردیولا آغاز کرده است.

آنطور که نشریه «سان» خبر داده، هافبک انگلیسی و ماریا در ماه آوریل همدیگر را ملاقات کردند و یک ماه بعدش هم رابطه جدی خود را آغاز کردند. آن زمان گفته می‌شد که این دو فقط با هم دوست معمولی هستند و حالا که بعد از ۵ ماه در کنار یکدیگر در مکانی عمومی دیده می‌شوند به نظر می‌رسد که رابطه‌شان جدی و عمیق شده است.

دختر گواردیولا

دختر گواردیولا

پدر ماریا، پپ سرمربی منچسترسیتی همیشه معتقد بود که ستاره تاتنهامی بازیکن بسیار بااستعدادی است. گواردیولا در آوریل ۲۰۱۷ درباره دله الی گفت: «او به‌خوبی به سمت دروازه حریف حمله می‌کند و یکی از فوق‌العاده‌ترین بازیکنانی است که در زندگی‌ام دیده‌ام.»

دله الی در دوران حضور ژوزه مورینیو در تاتنهام اغلب نیمکت‌نشین بود. این بازیکن بعد از اخراج مورینیو در ماه آوریل و با آمدن سرمربی جدید تیمش، نونو اسپریتو سانتو، به ترکیب تیم برگشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر