7

صدرنشینی قاطع عربستان با رنار | VAR بی خیال اماراتی‌ها نمی‌شود

  • کد خبر : 360449
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۵۶

رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز گذشته با چند دیدار پیگیری شد.

فوتبال

به گزارش افق نیوز ، در ادامه رقابت‌های مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ و از گروه B، عربستان میزبان چین بود و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید. در این بازی ناجی دوبار و بورایکان برای عربستان گل زدند و گل‌های چین توسط گوفو و ژی زده شد.

عربستان که هدایت این تیم را رنار برعهده دارد با این پیروزی به چهارمین برد متوالی خود دست یافت و با ۱۲ امتیاز با اقتدار در صدر ایستاد. شکست استرالیا مقابل ژاپن هم باعث شد تا این تیم با ۹ امتیاز در رده دوم باشد. عمان با هدایت برانکو هم با ۶ امتیاز در مکان سوم قرار دارد و ژاپن هم با همین تعداد امتیاز مکان چهارم را در اختیار دارد. چین با ۳ و ویتنام بدون امتیاز قعرنشین هستند.

اما در دیدار دیگر از گروه A مصاف تیم‌های عراق و امارات در هفته چهارم رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این بازی کایو در دقیقه ۳۳ برای امارات گل زد و در ادامه محمد الاتاس در دقیقه ۷۴ گل به خودی زد تا بازی مساوی شود. در شرایطی که بازی رو به پایان بود عراقی‌ها موفق شدند با گلزنی ایمن حسین در دقیقه ۸۹ کامبک بزنند تا در آستانه پیروزی قرار بگیرند اما این پایان کار نبود و امارات گل دوم و تساوی بخش خود را در دقیقه ۹۰ توسط مبخوت زد تا کامبک عراقی‌ها ناتمام بماند. اماراتی‌ها می‌توانستند در این بازی برنده شوند که در ثانیه‌های پایانی توپی که از خط دروازه رد شد را داور توسط VAR مردود اعلام کرد تا اشک اماراتی‌ها در آید.

عراق با این تساوی ۳ امتیازی شد و امارات هم در امتیاز ۳ باقی ماند. در این گروه تیم ملی ایران و کره به تساوی یک بر یک رسیدند و لبنان هم با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سوریه گذشت.

همشهری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر