4

افشاگری عجیب فریادشیران از همکاری آقای الف. الف با فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 360937
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

نادر فریاد شیران مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران با امیر اسکندری ارتباط دارد و البته پیش از این هم باشگاه‌هایی بودند که از این شخص استفاده می‌کردند!

نادر فریادشیران

نادر فریادشیران مربی اسبق تیم ملی ایران که روی خط برنامه تلویزیونی ورزشگاه آمده بود، با وجود اصرارهای حافظ کاظم زاده که نام کسی را نیاورد و به جای اسم امیر اسکندری از الف الف استفاده کند، با ذکر نام روایت های عجیبی از این شخص تعریف کرد!

 طی روزهای گذشته به دلیل اصرار شهاب عزیزی خادم به استفاده از واژه‌هایی نظیر مقربین درگاه الهی و خوبان عالم، دوباره نام امیر اسکندری بر سر زبان ها افتاده است. نادر فریادشیران یکی از کسانی است که دو دهه قبل به دیدار این شخص رفته بود. فریادشیران روی خط برنامه ورزشگاه گفت: اجازه بدهید من به جای الف الف بگویم امیر اسکندری و به همان شفافی که شما در مورد تخلف های فدراسیون در زمینه ورود تجهیزات کمک داور ویدیویی حرف زدید، من هم شفاف حرف بزنم. شخصی به نام دهقان من را به دیدن امیر اسکندری برد. همین ابتدا بگویم که من اصلا به این مسائل و جادو و رمالی اعتقاد ندارم و از همان برخورد اول او را دست می‌انداختم. با اصرار به دیدن او رفتم و آنجا با او شوخی هم می کردم. شمشیری را روی دیوار به من نشان داد و گفت این شمشیر را کوروش باقری برای من آورده است، با او شرط کرده بودم که می توانم کاری کنم این شمشیر را از گیت فرودگاه رد کند و کسی متوجه آن نشود و اگر این کار انجام شد، باید شمشیر را به من بدهد؛ همین اتفاق هم افتاد و او شمشیر را به من داد.

 نادر فریادشیران، مربی و بازیکن سابق تیم ملی همچنین ادعا کرد:  سالها قبل از آنکه این آدم وارد فوتبال شود در فدراسیون وزنه برداری با او همکاری می‌کردند. مجتبی تقوی زمانی که سرمربی تیم سایپا بود با امیر اسکندری در تیم سایپا کار می‌کرد و باشگاه های دیگری مثل پاس و سایپا در مقاطعی با این شخص همکاری داشتند و او حالا با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کند و هنوز هم هستند در فوتبال ما مدیران و مربیانی که با این شخص ارتباط دارند و از او استفاده می‌کنند. ما برای نجات فوتبال مان باید از خرافه فاصله بگیریم و دنبال کارهای علمی باشیم. خوبان عالم هم این آدم ها نیستند و کسی برای موفقیت در فوتبال به نفس و یا قلم آنها نیاز ندارد. خوبان عالم پیشکسوتان فوتبال و بزرگان فوتبال ما هستند که فدراسیون باید از تخصص آنها استفاده کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360937

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر